کد خبر: ۶۰۹۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

علوی: برخی اقدامات‌‌مان هیچ ربطی با امام حسین(ع) و نظام جمهوری اسلامی ندارد

وزیر اطلاعات با بیان اینکه برخی اوقات کارهایی انجام می‌دهیم که تعجب می‌کنیم؛ چرا که این اعمال و اقدامات هیچ ربطی با امام حسین(ع) و نظام و جمهوری اسلامی ندارد گفت: باید کارهای‌مان برای دفاع از اسلام و جمهوری اسلامی در چارچوب شرع باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در سخنرانی مراسم شب عاشورای حرم مطهر امام خمینی(ره) گفت: آن کسانی که کار نادرست انجام می‌دهند معصیت می‌کنند؛ آنها تصور می‌کنند کار درستی را انجام می‌دهند اما ما باید مواظب باشیم به چنین وضعیتی مبتلا نشویم.

وی افزود: اینکه تهمت به این و آن بزنیم و با آبروی افراد بازی کنیم و خیال کنیم که در حال دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم مصداق خسارت بارترین اعمال است؛ این که افترا بزنیم و فکر کنیم از جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم، از خسارت‌بارترین اعمال‌هاست.

علوی گفت: برخی اقدامات به نام افشاگری انجام می‌شود؛ مگر افشاگری حرام نیست؟ رسول اکرم(ص) فرمودند؛ «افشای سرّ برادر خیانت است». خیال می‌کنیم به اسم آبروریزی و دریدن آبروی این و آن کار خوبی کرده‌ایم، در حالی که این موضوع حرام است، این در حالی است که حرام خدا با تغییر عنوان تبدیل به حلال شده است.

وی ادامه داد: این که در دفاع از نظم جمهوری اسلامی به این و آن فحش دهیم و بد و بیراه بگوییم مصداق دیگری از خسارت‌بارترین اعمال است.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: طبق فرمایش امیر‌المؤمنین(ع) در دفاع از نظام با نیش زبان به این و آن آسیب برسانیم هم مصداق دیگری از خسارت‌بارترین اعمال است. همچنین طبق فرمایش پیامبر گرامی اسلام مسلمان، کسی است که مسلمانان دیگر از دست، زبان و اعمالش در امان باشند.

وی گفت: برخی اوقات کارهایی انجام می‌دهیم که تعجب می‌کنیم؛ چرا که این اعمال و اقدامات هیچ ربطی با امام حسین(ع) و نظام و جمهوری اسلامی ندارد.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: راه صحیح راه امام حسین(ع) است ضمن اینکه دفاع از اسلام و جمهوری اسلامی باید در چارچوب شرع باشد.

علوی گفت: مقام معظم رهبری مکررا در رهنمودهای خود فرمودند که از کوچک‌ترین حرکت خلاف شرع دفاع نمی‌کنند و آن را نمی‌پذیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین