کد خبر: ۶۰۹۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
"فریاد مرگ بر آمریکای ملت در ۴۰ سال، منجر به شکست دشمن شده است"

علم‌الهدی: تمام جریان‌های مقاومت پشت سر رهبری ایستادند/دشمن، قوی‌ترین مهره فکری‌اش در برابر ایران را که شکست‌خورده بود، بیرون کرد

امام‌جمعه مشهد با اشاره به شکست دشمن و محکم‌تر شدن جریان مقاومت گفت: فریاد مرگ بر آمریکای ملت در 40 سال منجر به شکست دشمن در عرصه عاشورای حسینی و عزت امروز اسلام و انقلاب شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

خطیب نماز جمعه مشهد مقدس گفت: قدرت دشمن نباید چشم مردم ما را هم پر کند. دشمن تا الان شکست خورده است. اینهمه تحریم و مبارزه کرد و اما جریان مقاومت امسال در دهه عاشورا متحدتر شد و همه جریان مقاومت، حزب الله، انصارالله و حشدشعبی پشت به پشت یکدیگر پشت سر رهبری و ولی امر مسلمین ایستادند.

آیت الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته حرم رضوی گفت: ایام اسارت اهل بیت است و اسارت اهل بیت امام حسین(ع) فصل دوم انقلاب کربلا است؛ یعنی آنچه باعث شد درگیری ۳۰ هزارنفر با ۱۰۵ نفر بصورت انقلاب صورت بگیرد فصل دوم انقلاب است.

علم‌الهدی: تمام جریان‌های مقاومت پشت سر رهبری ایستادند/دشمن، قوی‌ترین مهره فکری‌اش در برابر ایران را که شکست‌خورده بود، بیرون کرد

وی ادامه داد: در این اسارت هم سیدالشهدا(ع) در برنامه انقلابی خود برای این برنامه حساب کرده بودند و اسارت یک جریان انفعالی نبود که برای اهل بیت پیش بیاید. اسارت از روز اول توسط سیدالشهدا(ع) برنامه‌ریزی شده است و اسارت اهل بیت پیام‌رسان انقلاب کربلا است.

وی افزود: اهل بیت آدم‌های معمولی نبوده و صاحب رسالت و نفوذ بودند. آیا می‌شود یک بدن سر بریده را به بچه سه ساله نشان دهند؟ تا چه برسد به اینکه بگویند این بدن سربریده بدن پدرت است. این فرزند خیلی قوی کنار نعش نشست و با پدرش حرف زد. همه آنهایی که دیروزش امام حسین را کشته بودند با حرف زدن رقیه با امام حسین(ع) بهم ریختند و همه چیز برگشت.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: دشمن هم برای اسارت برنامه داشت. وقتی سید الشهدا(ع) به شعارت رسیدند عمر سعد فرماندهان را جمع کرد و گفت حسین(ع) کشته شد و زن و بچه اسیر شدند و اینها زن و بچه پیغمبر هستند. ما برای این اسرا برنامه داریم. نقشه این است که اینها را شهر به شهر بگردانیم و نشان دهیم و اینها جوری به ذلت بکشانیم که تبار خود را فراموش کنند. دیگر هیبت و عظمتی از پیغمبر (ص) در چشم مردم نماند اما آنی که در این جریان شکست خورد دشمن بود.

وی افزود: قدرت دشمن نباید چشم مردم ما را هم پر کند. دشمن تا الان شکست خورده است. اینهمه تحریم و مبارزه کرد و اما جریان مقاومت امسال در دهه عاشورا متحدتر شد و همه جریان مقاومت، حزب الله، انصارالله و حشدشعبی پشت به پشت یکدیگر پشت سر رهبری و ولی امر مسلمین ایستادند.

علم‌الهدی گفت: سید مقاومت اعلام کرد امام مقاومت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است و جریان مقاومت یکپارچه منسجم شد و از طرف دیگر جان بولتون آمریکایی که اعلام کرده بود در سال ۲۰۱۹ جشن پیروزی را در تهران خواهیم گرفت را مثل یک سگ از کاخ سفید بیرون انداختند. دشمن حیرت زده مهره‌ای که فکر می‌کرد قوی ترین مهره برای مبارزه با ایران است را به عنوان عنصر ورشکسته بیرون کردند. از این طرف با عزت، سید مقاومت اعلام کرد مقاومت پشت رهبری ایران ایستاده است.

وی ادامه داد: این ثمره و نتیجه ۴۰ سال ایستادن است و اینکه قدرت در چشم شما کوچک آمده؛ اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند در فکر شما جان گرفت و این ویژگی همان اهل بیت است. ۴۰ سال مرگ بر آمریکا گفتید و ثمره آن عزت امروز اسلامی و انقلابی شما است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین