کد خبر: ۶۰۹۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

لیبرمن: نتانیاهو نگذاشت اسماعیل هنیه را ترور کنیم

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که وی قصد ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را داشته اما نخست‌وزیر این رژیم مانع وی شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب "اسرائیل خانه ما" در گفت‌وگو با شبکه ۱۲ اسرائیل اظهار کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم وی را "گول زده" و مانع از ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شده است.

وی گفت که حزب لیکود و نتانیاهو توافقی را با وی امضا کردند که یکی از بندهای آن بر سرنگونی حماس در غزه تأکید داشت اما نتانیاهو برای جلوگیری از این عملیات دست به هر اقدامی زد.

لیبرمن در ادامه مدعی شد: "نتانیاهو علی‌رغم اینکه رهبران حماس همچنان خودشان را مسلح کرده و موشک تولید می‌کنند، اما به آنها مصونیت داده است. دو هفته پیش یک دختر اسرائیلی کشته شد و پس از گذشت یک ساعت رهبران حماس از این عملیات استقبال کردند، آنها نترسیده‌اند، چراکه نتانیاهو به آنها مصونیت داده است."

رهبر حزب اسرائیل خانه ما درباره تهدیدات نتانیاهو علیه غزه نیز عنوان کرد: ما این وعده‌ها را از مدت‌ها پیش و از سال ۲۰۰۹ از نتانیاهو می‌شنویم و از آن زمان تا کنون اجرا نشده‌اند.

وی در ادامه در واکنش به سفر اخیر نتانیاهو به مسکو و دیدار وی با پوتین نیز افزود: سفر نتانیاهو به مسکو یک سفر انتخاباتی بود نه امنیتی و سیاسی و در راستای تبلیغات انتخاباتی صورت گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین