کد خبر: ۶۰۹۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

ارزان‌ترین شهرها برای بازنشستگان کجاست؟

بازنشستگی همنشینی عجیبی با کاهش درآمد دارد از این رو بسیاری افراد در دوره بازنشستگی به دنبال یافتن نقاطی برای زندگی هستند که هزینه کمتری را به آنها تحمیل کند.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از فوربز، همه افرادبرای گذراندن بازنشستگی به دنبال جایی می گردند که ماندن در آنجا هزینه های زیادی را تحمیل نکند .

در این گزارش به بررسی ۵ شهری خواهیم پرداخت که ماندن در آنجا برای بازنشستگان مناسب است؛ این شهرها عبارتند از:

۱.آتن

آتِن پایتخت کشور یونان است. نام این شهر تاریخی از آتنا ایزدبانوی خرد و جنگ و الهه نگهبان این شهر گرفته شده‌است. میانگین قیمت خرید خانه در این شهر ۱۱۷ هزار دلار است و جمعیت این شهر ۱۲۷ هزار نفر است. هزینه زندگی در این شهر۷ درصد از میانگین جهانی پایین تر است و تامین اجتماعی این شهر برای هر فرد بازنشسته ۶۵ هزار دلار کنار گذاشته است.

۲.بلاویستا

بلاویستا یک دهکده در آرکانزاس در ایالات متحده آمریکا با جمعیت ۲۹ هزار نفر است و میانگین قیمت خرید خانه در این دهکده ۱۷۱ هزار دلار است. هزینه خرید خانه در اینجا ۳۱ درصد از میانگین جهانی پایین‌تر است و هزینه زندگی نیز ۴ درصد از میانگین جهانی پایین تر است.

۳.بویزی

بویزی مرکز ایالت آیداهو در آمریکا است. جمعیت این کشور ۲۲۷ هزار نفر است و میانگین قیمت خرید خانه در آنجا ۲۹۱ هزار دلار است که ۱۷ درصد بالاتر از میانگین جهانی است. میانگین هزینه زندگی در این شهر ۷ درصد پایین تر از میانگین جهانی است.

۴.بروارد

این شهر در کارولینای شمالی است که جمعیت آن ۸۰۰۰ نفر است و میانگین قیمت خانه در این شهر ۲۱۸ هزار دلار است که ۱۳ درصد زیر میانگین جهانی است و هزینه گذراندن زندگی در این شهر نیز ۱ درصد زیر میانگین جهانی است.

۵.شارلوت

این شهر نیز در کارولینای شمالی واقع شده است. جمعیت این شهر ۸۶۰ هزار نفر است و میانگین قیمت خرید خانه در این منطقه ۲۲۴ هزار دلار است که که ۱۰ درصد زیر میانگین جهانی است و هزینه زندگی در اینجا نیز ۷ درصد بالاتر از میانگین جهانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین