کد خبر: ۶۰۹۹۵۹
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

ماجرای حضور همسر بازیکن خارجی گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه+عکس

" 45 دقیقه پیش از شروع مسابقه رئیس باشگاه با من تماس گرفت و گفت تلاشها موفقیت‌آمیز بوده. من روی حرفش حساب کردم و به ورزشگاه رفتم. اگر الان به عقب برگردم احتمالا آن کار را نخواهم کرد".
آفتاب‌‌نیوز :

رسانه‌های هلندی از قول همسر کوین جانی جانسون، بازیکن هلندی گل‌گهر سیرجان نوشتند که اگر به عقب برگردد برای تماشای بازی همسرش به ورزشگاه نخواهد رفت.

در جریان دیدار گل گهر سیرجان و سایپا حضور همسر کوین جانی جانسون، بازیکن گل‌گهر در باکس VIP ورزشگاه خبرساز شد. خانم مادلین بوسمن که با هماهنگی‌های قبلی با مسئولین باشگاه در ورزشگاه حضور یافته بود در نهایت ورزشگاه را ترک کرد.

همسر بازیکن خارجی گل‌گهر: نباید به ورزشگاه می‌رفتم

رسانه‌های هلندی می‌گویند زنان در ایران در حال حاضر نمی‌توانند مسابقات لیگ را از درون استادیوم تماشا کنند ولی جانی جانسون برای اینکه همسرش که برای سر زدن به او به ایران آمده بوده در دیدار با سایپا در استادیوم حاضر شود با چند مرجع مختلف صحبت کرده بود. مادلین بوسمن در گفتگو با یک رسانه هلندی گفت:" 45 دقیقه پیش از شروع مسابقه رئیس باشگاه با من تماس گرفت و گفت تلاشها موفقیت‌آمیز بوده. من روی حرفش حساب کردم و به ورزشگاه رفتم. اگر الان به عقب برگردم احتمالا آن کار را نخواهم کرد".

همسر جانی جانسون وقتی از ماشین پیدا می‌شود به باکس VIP ورزشگاه اسکورت شده و در آنجا یک صندلی به او تعارف شده و از او پذیرایی می‌شود.

مادلین بوسمن در این باره می‌گوید:" بعد از مدتی متوجه شدم که از روی سکوها از باکس VIP عکس گرفته می‌شود. ولی فکر می‌کردم آنها دارند از افراد مهم و مقاماتی که در باکس حضور دارند عکاسی می‌کنند. حتی برای یک لحظه هم فکر نمی‌کردم که دارند از من عکس می‌گیرند. بعدها فهمیدم که آن عکسها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده. 25 دقیقه از شروع بازی گذشته بود که یک نفر از پشت روی شانه ام زد. از من خواستند باکس را ترک کنم. آن موقع خیلی ترسیده بودم. افرادی را دیدم که به زبان فارسی با حرارت زیاد با هم بحث می‌کنند و من را به هم نشان می‌دهند. روسری را جلوتر کشیدم و حجاب را بیشتر رعایت کردم".

خانم بوسمن به ساختمان دیگری هدایت شده و از آنجا بازی را از تلویزیون تماشا می‌کند. خانم بوسمن در ادامه گفت:" به من گفتند نیازی نیست بترسی چون احتمال دستگیری به هیچ وجه وجود ندارد. پلیس از باشگاه خواسته بود که من را از باکس VIP ورزشگاه به بیرون هدایت کنند".

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین