کد خبر: ۶۱۰۰۳۸
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

حسن‌زاده: ان‌شاءالله که رای بیرانوند عادلانه باشد

رییس کمیته انضباطی درباره جلسه این کمیته با علیرضا بیرانوند گفت: ما هم دفاعیات او و عذرخواهی باشگاه و خود این بازیکن و همچنین آن فیلم را در نظر گرفتیم و رای دادیم، ان‌شاءالله که عادلانه باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره جلسه‌اش با علیرضا بیرانوند و وکیلش اظهار کرد: جلسه رسیدگی انجام شد و اظهارات ایشان را شنیدیم. با توجه به مجموع اوراقی که در پرونده بود، فیلمی هم که ما مشاهده کردیم، دفاعیات و صحبت‌های ایشان، امروز رای صادر می‌شود و در مسیر امضای دبیرکل و ابلاغ قرار می‌گیرد. اگر شد امروز و اگر نشد در فرصت‌های بعدی حکم اعلام می‌شود.

او ادامه داد: ما اگر امروز رای را صادر کنیم و بعد از تایپ به دبیرکل داده شود، دیگر مانعی نیست و ابلاغ می‌شود. قانون اجازه نمی‌دهد قبل از اعلام رای ما بگوییم چه حکمی داده‌ایم.

حسن‌زاده اضافه کرد: تجربه نشان داده است ما هرجوری که در بحث تیم‌های بزرگ و رنگی رای بدهیم، هواداران له و علیه ما نظر می‌دهند. مهم این بود که ما هم دفاعیات او و عذرخواهی باشگاه و خود بیرانوند و همچنین آن فیلم را در نظر گرفتیم و رای دادیم، ان‌شاءالله که عادلانه باشد.

بعد از بازی پرسپولیس با تراکتور در تبریز، فیلمی منتشر شد که در آن بیرانوند هنگام خروج از زمین با حرکت دست به هواداران تبریزی واکنش نشان داد. او بعد از این اتفاق در صحبت‌هایش اعلام کرده بود که آن حرکت را به نشانه پیروزی برای هواداران پرسپولیس انجام داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین