کد خبر: ۶۱۰۲۵۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

برندگان و بازندگان مناظره نامزدهای دموکرات چه کسانی بودند؟

جولیان کاسترو، شهردار سابق سن آنتونیو در برابر بایدن شانسی نداشت.‌ او به بایدن می‌فهماند که سن بالایی دارد و جملات‌اش را فراموش می‌کند. این موضع‌گیری به نفع بایدن تمام شد و توانست هواداران بیشتری کسب کند. بایدن خود را کنترل کرد و کاسترو شبیه یک بچه به نظر می‌رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- در مناظره تلویزیونی اخیر میان ده نامزد برتر حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰‌ امریکا، آنان درباره مسائل مختلفی از نظام خدمات درمانی و بیمه بهداشت و درمان تا اصلاح نظام کیفری صحبت کردند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ شبکه خبری "سی ان ان" در گزارشی برندگان و بازندگان این مناظره را از نگاه خود معرفی کرده است.

برندگان:

برندگان و بازندگان مناظره نامزدهای دموکرات چه کسانی بودند؟

جو بایدن: در ۳۰ دقیقه ابتدایی مناظره زمانی که مناظره بیشترین بیننده را دارد، بایدن بهترین حضور را داشت. البته او قدری خوش‌شانس بود چرا که "جولیان کاسترو" عملکرد مناسبی نداشت. او قوی ظاهر شد، اگرچه بی‌نقص نبود. با این حال، شبی خوب را رقم زد.

بتو اوروکه: هواداران این نماینده سابق کنگره از تگزاس ماه‌ها در انتظار مناظره پنجشنبه شب و درخشش او بودند. اوروکه در مورد اصلاح قانون اسلحه وعده داد و به حادثه کشتار جمعی اخیر در تگزاس اشاره کرد. او در این‌باره عالی عمل کرد و سبب شد تا "الیزابت وارن" و "جو بایدن" او را تحسین کنند. البته آنان اطمینان داشتند که اوروکه نامزدی نیست که بتواند رقبا را از میدان به در کند. با این حال، او شبی خوب را رقم زد.

باراک اوباما: اوباما بار دیگر نام‌اش در مناطره مطرح شد. بایدن از عملکرد او دفاع کرد. سایر نامزدها نیز عملکرد اوباما را از نظر سیاسی ستودند. آنان می‌دانند که اوباما محبوب‌ترین چهره دموکرات در امریکا است.

کامالا هریس: او سخنان ابتدایی خود را به خوبی آغاز کرد و خطاب به ترامپ گفت که‌ می‌تواند بازگردد و صرفا به تماشای برنامه‌های فاکس‌نیوز بپردازد که به معنای عزم‌اش برای پیروزی بر ترامپ بود.

بازندگان

جولیان کاسترو: شهردار سابق سن آنتونیو در برابر بایدن شانسی نداشت.‌ او به بایدن می‌فهماند که سن بالایی دارد و جملات‌اش را فراموش می‌کند. این موضع‌گیری به نفع بایدن تمام شد و توانست هواداران بیشتری کسب کند. بایدن خود را کنترل کرد و کاسترو شبیه یک بچه به نظر می‌رسید.

الیزابت وارن: سناتور ماساچوست بد نبود اما نتوانست عالی ظاهر شود. در بخش نخست برنامه او اصلا در بحث‌ها شرکت نداشت. سوال ریادی نیز از او پرسیده نشد.

اقتصاد: می‌دانیم که در انتخابات مسئله اقتصاد تاثیر مهمی بر آرای رای‌دهندگان می‌گذارد. با این حال، این موضوع در پرسش‌ها و بحث‌ها چندان مطرح نشد. این نقطه ضعفی مهم در مناظره نامزدهای دموکرات بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین