کد خبر: ۶۱۰۲۶۱
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

ساروی و حامد تاب به گروه شانس مجدد رفتند/ رامین طاهری حذف شد

پیکارهای سه وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان با راهیابی دو نماینده ایران به گروه شانس مجدد و حذف یک ملی پوش کشورمان پیگیری شد.
آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به پایان رقابتهای نیمه نهایی سه وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان که عصر امروز در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد، دو نماینده از کشورمان به گروه شانسی مجدد راه یافتند و یک فرنگی‌کار ایران از دور رقابتها حذف شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم حامد تاب صبح امروز در دور اول مقابل اسماعیل بوررو مولینا از کوبا با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد، اما با توجه به راهیابی این حریف کوبایی به فینال، فرنگی کار کشورمان نیز به گروه شانس مجدد راه یافت تا همچنان برای راهیابی به دیدار رده بندی به میدان برود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۲ بر یک زاخاری برگ از سوئد را شکست داد و در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر از سد اسلام عباس اف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان گذشت. طاهری در دیدار بعدی مقابل دنیس کودلا دارنده از آلمان با نتیجه یک بر یک شکست خورد و در ادامه با توجه به باخت این حریف آلمانی، طاهری هم از گردونه رقابتها حذف شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه ۵ بر یک از سد پیتر اوهلر از آلمان گذشت و در دور بعد مقابل کریل میلوف از بلغارستان با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری دست یافت. وی در ادامه مقابل گابریل روسیلو کایند از کوبا با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شد اما در این مرحله مقابل آرتور الکسانیان از ارمنستان با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد که با راهیابی این حریف ارمنی به فینال، ساروی هم به گروه شانس مجدد راه پیدا کرد.

دیدارهای شانس مجدد و رده بندی و فینال اوزان فوق فردا برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین