کد خبر: ۶۱۰۲۶۸
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹

پس گرفتن آقای گلی فوتسال جهان فراموش شد

در شرایطی که کمیته فوتسال به صرافت افتاده بود تا رکورد آقای گلی جهان توسط شمسایی پس گرفته شود این موضوع به فراموشی سپرده شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

قرار بود تیم ملی قطر اواسط شهریور به ایران آمده و طی دو بازی دوستانه مقابل تیم ایران به میدان برود. قرار بود در جریان این دو بازی وحید شمسایی نیز به تیم ملی دعوت شود تا رکورد آقای گلی فوتسال جهان که چندماهی است در اختیار فالکائو برزیلی است، پس گرفته شده و شمسایی با زدن ۱۰ گل بار دیگر این عنوان را از آن ایران کند.

قطری‌ها اما چند روز مانده به این دو بازی از سفر به ایران انصراف دادند و گرچه عنوان شد مذاکراتی با چند تیم از جمله تاجیکستان برای حضور در این تاریخ در ایران شده اما این مذاکرات موفقیت آمیز نبود تا دو بازی دوستانه در شهریورماه لغو شود.

به نظر می‌رسد پس از این اتفاق نیز این برنامه از دستور کمیته فوتسال خارج شده است و پرهیزگار رئیس این کمیته مثل گذشته پیگیر رخ دادن این اتفاق نیست. با توجه به تراکم بازی‌های ملی در هفته‌های پیش رو حداقل در سال ۹۸ امکان برگزاری دوبازی که شمسایی بتواند در آن به میدان برود نیست و چه بسا در گذر زمان این ماجرا به بوته فراموشی سپرده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین