کد خبر: ۶۱۰۲۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲

صیادمنش: می‌خواهم در منچسترسیتی بازی کنم

اللهیار صیادمنش گفت: بعد از گل ویلموتس اولین نفری بود که به من تبریک گفت و بغلم کرد. راستش را بگویم تا چند ساعت از خوشحالی نمی‌دانستم باید چه کنم.
آفتاب‌‌نیوز :

اللهیار صیادمنش یکی از جدیدترین لژیونرهای فوتبال ایران است که بعد از یک فصل بازی در لیگ برتر در تابستان امسال راهی لیگ ترکیه شد تا ادامه مسیر فوتبالی‌اش را در جاده‌های سبز اروپا جست‌وجو کند. اللهیار که برای دیدار با هنگ‌کنگ به تیم ملی دعوت شده بود، این روزها برای مشکل خروج از کشور در تهران به سر می‌برد و قرار است امروز راهی ترکیه شود تا در تمرینات تیم جدیدش شرکت کند. فرصتی دست داد تا گفت‌وگویی با این ستاره جوان انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.

مشکل خروج از کشورت حل شد؟
بله، خدا را شکر با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، مشکلم حل شد و همین الان که با شما حرف می‌زنم، پیامک تأیید آن برایم ارسال شده و اگر خدا بخواهد امروز راهی ترکیه می‌شوم تا به تمرینات تیم استانبول‌اسپور اضافه شوم.

چه شد تصمیم گرفتی از فنرباغچه جدا شوی؟
خب همه می‌دانند فنرباغچه تیم بسیار بزرگی است و در تیم ما بازیکنان فوق‌العاده سرشناسی حضور دارند. من هم اولین سالی است که لژیونر شدم. با مشورتی که انجام دادم، تصمیم گرفتم جایی بروم که فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشم. به همین دلیل با هماهنگی باشگاه قرار شد یک نیم‌فصل راهی استانبول‌اسپور در لیگ یک ترکیه شوم تا خودم را نشان بدهم.

بعضی‌ها معتقدند به دلیل مشکل با سرمربی تیم از فنرباغچه جدا شدی.
نه این طور نیست. خودم با میل شخصی‌ام خواستم از فنر جدا شوم تا بتوانم بازی کنم.

شرایط تیم جدیدت در لیگ ترکیه چطور است؟
استانبول‌اسپور معمولاً از تیم‌های متوسط و میانه جدولی به حساب می‌آید، ولی خب تلاش می‌کنیم سهمیه صعود به سوپرلیگ را بگیریم.

زندگی مجردی در یک کشور غریب برایت سخت نیست؟
خب من سال گذشته هم اکثراً دور از خانواده بودم. امسال هم از وقتی به ترکیه آمدم، عمویم کنار من حضور دارد و همیشه با من است.

برای دومین بار به اردوی تیم ملی دعوت شدی. بازی با هنگ‌کنگ چطور بود؟
پوشیدن پیراهن تیم ملی رؤیای بزرگی بود که برایم خیلی زود محقق شد. از این بابت از اعتماد کادر فنی تشکر می‌کنم. دیدار با هنگ‌کنگ هم خوب بود. خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز بازی اول را کسب کنیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی همین روند را ادامه دهیم.

تو جزو بازیکنانی بودی که در اولین بازی ملی‌ات گل زدی. از حس و حالت بگو.
خب گل زدن احساس بی‌نظیری دارد به خصوص اینکه این گل برای تیم ملی باشد. بعد از گل ویلموتس اولین نفری بود که به من تبریک گفت و بغلم کرد. راستش را بگویم تا چند ساعت از خوشحالی نمی‌دانستم باید چه کنم.

چقدر امیدواری با تیم ملی در جام جهانی قطر حاضر باشی؟
خب بازی در جام جهانی آرزوی هر بازیکنی است و اگر این اتفاق بیفتد، فوق‌العاده است. من باید سخت تلاش کنم تا بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم. مطمئن باشید برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. البته این را بگویم تازه اول مسیر صعود به جام جهانی است و راه طولانی تا رسیدن به قطر داریم. امیدوارم تیم ملی چه با من و چه بدون من به جام جهانی صعود کند.

بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنی؟
بله، تا جایی که با تمرینات تداخل نداشته باشد بازی‌های استقلال را می‌بینم. فکر می‌کنم استقلال رفته رفته بهتر خواهد شد و به کورس قهرمانی برمی‌گردد. امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال خوشحال باشند.

سقف آرزوهای اللهیار کجاست؟
من همیشه عاشق لیگ برتر انگلیس بودم و دلم می‌خواهد روزی در این لیگ و باشگاه منچسترسیتی بازی کنم. هر چند می‌دانم کار بسیار سختی است.

الگویت در منچسترسیتی چه بازیکنی است؟
من از بچگی عاشق بازی سرخیو آگوئرو بودم و سبک بازی‌اش را خیلی دوست دارم. ضمن اینکه بازی زیر نظر پپ فوق‌العاده خواهد بود.

به عنوان سؤال آخر از تجربه بازی مقابل بایرن و رئال برایمان بگو.
بی‌نظیر بود. واقعاً از هر لحاظ یک کلاس آموزشی بود. جالب است برایتان تعریف کنم در بازی مقابل رئال دوست داشتم پیراهن کریم بن‌زما را بگیرم، ولی از شانس بد من او تعویض شد و این فرصت از دست رفت.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین