کد خبر: ۶۱۰۳۰۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲

۳۷ نفر محکوم به قصاص نفس از اعدام رهایی یافتند

رئیس کل دادگستری استان کرمان به آمار بالای صلح وسازش استان کرمان اشاره کرد وگفت:از ابتدای سال تاکنون ۱۵هزار و ۹۶۳فقره پرونده در شعب شوراهای حل اختلاف استان کرمان از طریق صلح وسازش به پایان رسیده است .
آفتاب‌‌نیوز :

یدالله موحد بااشاره به اینکه یکی از ویژه گی ها و صفات ارزشمند مردم دیار کریمان داشتن روحیه صبر ، ایثار و گذشت می باشد،اظهار داشت: طی دو سال گذشته تا به امروز با رضایت اولیای دم، ۳۷نفر محکوم به قصاص نفس در استان کرمان از اعدام رهایی یافتند.

رئیس شورای قضائی استان کرمان گفت:خوشبختانه تعداد مددجویان زندانی آزاد شده از طریق صلح وسازش در پنج ماهه ی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۱ درصد رشد داشته است و با تلاش شعب حل اختلاف در زندان های استان تعداد۶۰۰زندانی با اخذ رضایت شکات، از زندان های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشته اند.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان با اعلام اینکه کرمان یکی از استان های پیشگام در امر صلح وسازش در کشور می باشد،عنوان داشت:طی سال جاری یک هزار و ۳۰فقره پرونده از طریق مصالحه در شعب حل اختلاف زندان، منتهی به صلح و سازش شده است .

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان ادامه داد:طی پنج ماهه ی اول سال ۹۸تعداد ۶۳هزار و ۱۰۲فقره پرونده وارد شعب شوراهای حل اختلاف استان کرمان گردیده و در مقابل ۶۲هزار و ۴۲فقره پرونده مورد رسیدگی و مختومه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین