کد خبر: ۶۱۰۳۲۴
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶

شوک به استقلال؛ اسماعیلی دربی را از دست داد

فرشید اسماعیلی چند دقیقه پیش از پایان دیدار برابر نفت مسجد سلیمان با کارت زرد داور جریمه شد تا از دیدار برابر پرسپولیس محروم شود.
آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان با تساوی یک بر یک دنبال می شد، برخوردی میان اسماعیلی و بازیکن حریف که چندان هم جدی نبود، واکنش شدیدی از سوی داور به همراه داشت.

داور پس از این صحنه و خطا در حالی که اسماعیلی قصد بازگشت به زمین خودی را داشت، او را فراخواند تا با کارت زرد دوم جریمه اش کند.

شماره هشت استقلالی ها که در دقیقه 10 هم با کارت زرد اکبریان داور مسابقه روبرو شده بود، انتظار دریافت کارت زرد دوم را نداشت ولی پس از افسوسی که به خاطر از دست دادن خورد، آرام آرام زمین مسابقه را ترک کرد و در میان دلجویی نیمکت نشین ها، به رختکن رفت.

در همین حین که اسماعیلی با کارت زرد دوم جریمه شد، اعتراض نیمکت نشینان استقلال سبب شد تا داور مسابقه به دستیار استراماچونی نیز کارت زرد نشان دهد.

آبی پوشان پایتخت در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر باید از پرسپولیس تهران میزبانی کنند و بی شک غیبت فرشید اسماعیلی می تواند خبر بسیار بدی برای هواداران استقلال باشد.

نکته نگران کننده تر اینکه دیاباته هم در نیمه اول بازی با مصدومیت روبرو شده بود و معلوم نیست شرایط او برای حضور در دربی چگونه خواهد بود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین