کد خبر: ۶۱۰۳۶۴
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۲

گوچی در پله سوم بهترین گلزنان لیگ هلند

مهاجم ایرانی تیم زوله هلند با 4 گلی که در دیدار امروز این تیم به ثمر رساند توانست خود را به رده سوم بهترین گلزنان لیگ اردویسه برساند.
آفتاب‌‌نیوز :

عملکرد درخشان مهاجم سابق تیم ملی ایران در جریان دیدار تیم های زوله و والویک باعث شد تا با حداقل زمان بازی، بتواند خود را به جدول گلزنان برساند. رضا قوچان نژاد برای حضور در جمع بهترین گلزنان لیگ هلند تنها چهار دقیقه زمان می خواست و این اتفاق با ثبت یک آمار رویایی رخ داد.

گوچی پس از حضور در میدان و در دقیقه 56، اولین استارت خود را با پیراهن زوله زد و اولین گل خود و دومین گل تیمش را به ثمر رساند. او با این گل توانست بازی را به تساوی بکشاند اما این پایان کار برای او نبود چرا که با روشن شدن موتور گلزنی وی در دقایق 81، 83 و 88 سه بار دیگر توانست گلزنی کند تا با پوکر(چهار گل در یک بازی) اولین بازی خود را با تیم جدید به پایان برساند.

او حالا با این چهار گل توانست خود را به رده سوم بهترین گلزنان لیگ هلند برساند. نکته جالب درباره گلزنی در بازی های هفته ششم لیگ برتر هلند اینکه یکی از بهترین گلزنان لیگ اردویسه، شب گذشته، مالن مهاجم تیم ملی هلند و تیم آیندهوون توانست یک تنه پنج گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

قوچان‌نژاد در فصل ۱۷-۲۰۱۶ توانست در ۳۵ بازی برای هیرنفین ۲۰ گل بزند و جزو برترین گلزنان لیگ اردیویسه شود.

گوچی در پله سوم بهترین گلزنان لیگ هلند

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین