کد خبر: ۶۱۰۴۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

شبنم نعمت‌زاده: فعالیتم با رانت نبوده، از طریق یکی از دوستانم داروخانه‌ای راه‌اندازی کردم| ۵ سال بیکار بودم| معمای سند ۲۰ میلیاردی

شبنم نعمت‌زاده گفت: حدود ۱۰ سال فعالیت داشتم و کارآفرین هستم و تصمیم گرفتم کار شخصی را شروع کنم‌ و شرکت کوچکی را در سال ۸۸ راه اندازی کردم و یکسال شروع کردم و مجوز گرفتم و هدفم چیز دیگری بود. نه من ارز دولتی گرفتم و نه چیزی. من در مزایده شرکت می کردم و برنده می‌شدم.
آفتاب‌‌نیوز :

در جلسه دادگاه پرونده شبنم نعمت‌زاده، قاضی مسعودی مقام اتهامات نعمت زاده را به او تفهیم کرد و از او پرسید آیا اتهامات وارده را قبول داری که متهم گفت: با تشکر از نماینده دادستان که سه ساعت زمان گذاشتند و انرا قرایت کردند ولی من کیفرخواست را دریافت نکردم که قاضی گفت: ابلاغ کیفرخواست تحویل داده شده است.

متهمه ادامه داد: در مورد بسیاری از مطالب عنوان شده مدارک وجود دارد. قاضی مجددا از او پرسید آیا اتهامات وارده را قبول داری که متهم گفت خیر. شبنم نعمت زاده ادامه داد: من به بسیاری از موارد دسترسی ندارم و وکیلم انرا در اختیار شما می گذارد.

شبنم نعمت‌زاده: فعالیتم با رانت نبوده است| 5 سال بیکار بودم

قاضی مسعودی مقام گفت: بیم فرار و مخفی شدن شما بود و سندی که گذاشته بودید از طرف فردی بنام امیر بارانی متولد ۱۳۷۳ بود که در دادگاه حاضر نشد و ۲۰ میلیارد تومان سند ارائه کرده و اساسا این آقا از کجا توانسته این سند را بیاورد. تضمینات پدر شما (ضمانت نامه بانکی) رو به پایان بود و به همین دلیل قرار بازداشت موقت برای شما صادر شده و ردیابی‌ها صورت می گیرد.

متهمه ادامه داد: من ۴۹ سالم است و ۲۰ سال است که وارد کار شده‌ام. در طول این ۲۰ سال یکبار تخلفی از ما در زمینه دارو سر نزده و به دلیل اینکه یکی از شرکت ها در پخش دارو بود و من وارد نبودم این اتفاق افتاد و من کارم واردات بود و در جریان تولید بودم و ازمایشگاه بخشی از آن بود. من و آقای حیدرزاده بخش تولیدی را راه اندازی کردیم و سعی داشتیم مشکلات را حل کنیم.

5 سال بیکار بودم/ فعالیتم به واسطه رانت نبوده است

وی افزود: من فارغ التحصیل سال ۷۵ دانشکده شهید بهشتی هستم و تا سال ۸۰ بیکار بودم. پدرم وزیر بود ولی ۵ سال بیکار بودم. کار هنری می کردم و فقط داروسازی می کردم. از طریق یکی از دوستانم در سال ۷۹ الی ۸۰ مشغول شدم و داروخانه‌ای را راه اندازی کردم و عصرها ویزیت مطب به مطب و کوچه به کوچه می رفتم با وجود اینکه پدرم وزیر بود. من فعالیتم نه بواسطه رانت بوده و نه چیزی. من از صفر شروع کردم این اتفاق بخشی از امتحان یا چیزی است که رخ داده است.

وی افزود: حدود ۱۰ سال فعالیت داشتم و کارآفرین هستم و تصمیم گرفتم کار شخصی را شروع کنم‌ و شرکت کوچکی را در سال ۸۸ راه اندازی کردم و یکسال شروع کردم و مجوز گرفتم و هدفم چیز دیگری بود. نه من ارز دولتی گرفتم و نه چیزی. من در مزایده شرکت می کردم و برنده می‌شدم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین