کد خبر: ۶۱۰۵۷۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸

سیدجلال حسینی: حضورم در «لوانته» را فراموش کنید

مدافع پرسپولیس گفت: در خصوص لوانته صحبت نمی کنم و خواهش می کنم این موضوع را فراموش کنید.
آفتاب‌‌نیوز :

سیدجلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان گفت: خوشحالم که این بازی را با برد به پایان رساندیم و این برد را به هواداران تبریک می گویم. ما هفته آینده باید در مقابل تیمی قرار بگیریم که نام او استقلال است و برای همه قابل احترام. بنابراین مطمئن باشیم برد ما مقابل صنعت نفت و تساوی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان هیچ تاثیری در این دیدار نخواهد داشت.

مدافع پرسپولیس در خصوص صحبت های گزارشگر تلویزیون گفت: در این مورد صحبتی نمی کنم و امیدوارم که شما هم بحث لوانته را فراموش کنید.

سیدجلال حسینی: حضورم در «لوانته» را فراموش کنید

سیدجلال در پاسخ به این پرسش که آیا به خاطر دربی برابر نفت آبادان بازی نکردی، افزود: این تصمیم کالدرون است و من به نظر سرمربی احترام می گذارم.

وی در پاسخ به این پرسش که انصاریفرد گفته مطالبات بازیکنان را پرداخت می کند، گفت: او کار سختی در پرسپولیس دارد و باید خیلی از مشکلات را حل کند و اجازه ندهد برخی ها هم برای پرسپولیس مشکل درست کند.

وی در پایان و در خصوص اجرای حضور ۹۰ به ۱۰ تماشاگران در دربی تصریح کرد: این قانون باید زودتر از اینها اجرا می شد اما امیدوارم از این به بعد همیشه این اتفاق در دربی رخ بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین