کد خبر: ۶۱۰۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

استراتژیست دموکرات شکست ترامپ را در انتخابات 2020 پیش بینی کرد

استراتژیست برجسته حزب دموکرات اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهوری آمریکا و حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست ‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شکست تاریخی و خفت‌باری را متحمل می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سازمان خبری آمریکایی «راواستوری»، ‌«ستنلی گرینبرگ» در شرح محتوای کتاب جدید خود با عنوان «شکستن حزب جمهوریخواه»، به این مساله می پردازد که ریاست جمهوری ترامپ، ‌افکار عمومی را به نفع دموکرات ها تغییر داده و رای دهندگان میانه رو را از حزب جمهوریخواه دور کرده است.۹۱۰۹

وی افزود: آنچه به وقایع سال ۲۰۱۶ انجامید، ‌ این بود که ترامپ پایگاه جنبش «حزب چای» حزب جمهوریخواه را برعهده گرفت و آن را با «اوانجلیست ها» (مسیحیت انجیلی) متحد کرد.

گرینبرگ گفت: انتخاب ترامپ به شکست حزب جمهوریخواه به دلیل تسلط جنبش چای و اوانجلیست ها بر این حزب، ‌سرعت می بخشد، افرادی که مدارا نمی کنند و آمریکای چند فرهنگی را بخشی از آینده ما نمی دانند.

وی افزود: همچنین تصور می کنم که این مساله به حس مقاومت از سوی مردم می افزاید و سطح آگاهی مردم از ارزش هایشان و وقایع رویداد را بالا می برد.

از این رو این استراتژیست، پیروزی بزرگی را برای دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیش بینی کرد.

پنجاه ونهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۱۳ آبان سال ۱۳۹۹ (سوم نوامبر سال ۲۰۲۰) برگزار می‌شود.

حدود ۱۴ ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مانده و حزب دموکرات پس از برگزاری مناظرات خود بین ۲۰ نامزد، در نهایت قادر شد به یک فهرست ۱۰ نفره از نامزدها دست یابد.

در همین حال، سومین مناظره میان 10 نامزد اصلی حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا برگزار شد و در حالی به پایان رسید که براساس نظرسنجی ها، «جو بایدن» معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا اکثر آرای موافق را در افکار عمومی کسب کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین