کد خبر: ۶۱۰۷۳۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

بخواهیم هم نمی‌توانیم از هادی چوپان حمایت کنیم/ فدراسیون‌ بدنسازی مختص آماتورها است نه حرفه‌ای‌ها

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: هادی چوپان ورزشکاری حرفه‌ای است و فدراسیون آماتور، ما نمی‌توانیم از ورزشکارانی که از آماتوری خارج شدند، حمایت کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی نصیبی در حاشیه مجمع عمومی سالیانه هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی راجع به اظهارات هادی چوپان مبنی بر عدم حمایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از وی در مسابقات جهانی گفت: هادی چوپان ورزشکاری حرفه‌ای است و فدراسیون آماتور، ما در پیامی که دادیم گفتیم که امیدوارم روزی فدراسیون کشورمان حرفه‌ای شود تا بتوانیم از ورزشکارانمان حمایت کنیم، ما نمی‌توانیم از ورزشکارانی که از آماتوری خارج شدند، حمایت کنیم.

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اضافه کرد: آن طور هم که گفته شده نبوده، پورعلیفرد رئیس فدراسیون با کمیته ملی المپیک رایزنی‌های را داشتند، اینکه نامه مکتوب کنیم نبوده اما هر کاری که از دستمان برآمده انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش باید این طرح را بدهد که ورزشکار وقتی حرفه‌ای می‌شود نظارت دوپینگی نمی‌شود به همین خاطر وزارت نمی‌تواند هیچ حمایتی بکند، مگر آنکه فدراسیون تشکیل شود تا ورزشکاران حرفه‌ای را پوشش دهد.

نصیبی در خصوص افراد فوت شده به‌دلیل مصرف مکمل‌های غیرمجاز گفت: در هر ورزشی به مکمل‌ها دارویی نیاز است اما مکمل های غیرمجاز، خط قرمز ما هستند و باید از مصرف آن‌ها جلوگیری کنیم، آماری از فوتی‌ها نداریم و کمتر از ۱۰۰ باشگاه سال گذشته در کشور به‌خاطر فروش مکمل‌های غیرمجاز پلمب شدند، نظارت با ادارات کل است اما هیأتها نیز بنا شده تا در بحث نظارت اقداماتی انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین