کد خبر: ۶۱۰۸۵۵
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

والورده: صادقانه بگویم دورتموند ما را بیش از حد آزار داد

سرمربی بارسلونا اعلام کرد دورتموند تیمش را بیش از اندازه تحت فشار قرار داد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از آس، بارسلونا سه‌شنبه شب در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند بدون گل مساوی کرد. ارنستو والورده پس از بازی گفت: نتیجه همین است که هست. حریف خیلی ما را آزار داد و باید به آن اعتراف کرد. آنها خطرساز ظاهر شدند و ما در ضربات پایانی کم‌دقت بودیم. دورتموند صاحب یک پنالتی شد و یک بار تیرک دروازه‌مان را لرزاند. این تیم در خانه قدرتمند است و دیشب نیز این موضوع را نشان داد. بازی سختی برای ما بود. در برخی از لحظات توپ‌هایی را در لحظه آخر از دست دادیم. تیم حریف سه یا چهار ضد حمله داشت که تراشتگن خوب عمل کرد. در دقایق پایانی مالکیت بازی در اختیارمان بود و علاوه بر موقعیت پایانی لیونل مسی فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم.

تراشتگن یک پنالتی در این بازی مهار کرد و دروازه بارسلونا را نجات داد. سرمربی اسپانیایی درباره او گفت: در لالیگا هم اشاره کرده بودم که تیم‌ها خیلی به سمت دروازه‌مان حمله می‌کنند. او دروازه‌بان ما است و دروازه‌بان بزرگی است و دیشب خیلی خوب بود.

مسی دیشب پس از مدت‌ها به میادین بازگشت و نخستین بازی فصل خود را با پیراهن بارسا انجام داد. سرمربی اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: او در حالی به میدان رفت که پیش فصل را تجربه نکرده بود و تنها چهار یا پنج تمرین گروهی انجام داده بود. با این حال بازی فوق العاده‌ای به نمایش گذاشت. نخستین بازی برای او بود و اولین بازی کامل برای لوییس سوارس. این نخستین گام برای ما به حساب می‌آید چون به بازیکنانی نیاز داریم که کار را برایمان در آورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین