کد خبر: ۶۱۱۰۳۹
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
بلیت‌فروشی الکترونیک مثل صعود به جام جهانی، بزرگ بود

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۱+۳ شد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهاد مشترک ایران و قطر مورد موافقت کنفدراسیون آسیایی قرار گرفت و سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۱+۳ شد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج در نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: بیش از ۱۰ سال در پی تصویب مصوبه‌ای بودیم که در جلسه آخر کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد مشترک ایران و قطر مورد موافقت کمیته قرار گرفت. بر اساس این مصوبه کنفدراسیون فوتبال آسیا، سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۱+۳ شد که برای فوتبال ایران بسیار مهم است.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه سخنانش در خصوص اقدامات صورت گرفته برای بلیت فروشی الکترونیکی، ارائه و اجرایی کردن آن را اتفاقی بزرگ برای فوتبال داخلی عنوان کرد.

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۱+۳ شد

او ادامه داد: ممکن است مشکلاتی در حال حاضر برای انجام این طرح باشد ولی قطعا بعد از سپری شدن چند هفته این مشکلات رفع خواهد شد.

تاج توضیح داد: بی تردید هر تغییر رویه‌ای با هزینه هایی همراه خواهد بود اما باور ما این است که بلیت‌فروشی الکترونیکی اتفاق مثبتی برای فدراسیون و ورزش کشور خواهد بود و کار بلیت‌فروشی الکترونیک کار بزرگی معادل صعود تیم ملی به جام جهانی بود و ثمرات آن در آینده روشن‌تر خواهد شد.

او در پایان سخنانش با اعلام این خبر که ایران در آخرین رنکینگ فوتبال ایران همچنان در رده اول آسیا و ۲۳ جهان است اظهار امیدواری کرد که فوتبال ایران بتواند مسیر رو به توسعه را طی کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین