کد خبر: ۶۱۱۰۶۱
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

امید استقلال به قانون نانوشته دربی

استقلال در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که آبی پوشان هنوز بردی کسب نکرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان به نظر می‌رسید استقلال یک بازی آسان را در پیش دارد و می‌تواند با یک برد روحیه‌بخش خودش را برای دربی رفت آماده کند. اما این بازی تبدیل به یک کابوس بزرگ برای استقلال شد. در همان دقایق ابتدایی بازی، شیخ دیاباته که گل اول تیمش را ساخته بود مصدوم شد و به بیرون رفت. گفته می‌شود ممکن است او به این بازی نرسد. در نیمه دوم هم فرشید اسماعیلی با کارت زرد دوم سختگیرانه داور بازی اخراج شد تا ناباورانه دربی را از دست بدهد. در نهایت هم مهدی قائدی را در پایان بازی با برانکارد از زمین بیرون بردند!

حالا بدترین سناریو برای استقلال این است که علاوه بر اسماعیلی محروم، دیاباته و قائدی هم به دربی نرسند! در این صورت در دربی خط حمله استقلال را مرتضی تبریزی و محسن کریمی تشکیل خواهند داد! زوجی که تا این جای فصل حتی کوچکترین فشاری هم به دروازه حریفان نیاورده‌اند.

امید استقلال به قانون نانوشته دربی

اوضاع در دروازه و خط دفاع استقلال هم تعریفی ندارد. آقای کلین‌شیت فصل قبل، در این فصل در هر 3 بازی گل خورده که روی دو گل مقصر اصلی بود. زوج‌های مختلف خط دفاعی استقلال هم در این 3 بازی حسابی آشفته و ناهماهنگ نشان داده‌اند و با هر حمله حریفان، دل هواداران این تیم می‌لرزد. حالا تصور کنید چنین تیمی روز یک‌شنبه بدون کسب حتی یک برد، باید در دربی به مصاف پرسپولیس برود. با توجه به نتایج قبلی، هر نتیجه‌ای جز برد، جایگاه استراماچونی را به خطر خواهد انداخت و البته با باخت احتمالی به پرسپولیس هم باید منتظر اخراج سرمربی ایتالیایی استقلال باشیم. خلاصه این که اوضاع استقلال به شدت بحرانی است. همه چیز در این تیم به هم ریخته و هیج نشانه‌ای از بهبود اوضاع به چشم نمی‌خورد. تنها امیدواری هواداران استقلال همان قانون نانوشته دربی است: تیمی که ضعیف‌تر است دربی را می‌برد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین