کد خبر: ۶۱۱۰۷۱
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

برخورد ایسوزو با کامیون در دامغان/ یک نفر جان باخت

رئیس هلال‌احمر استان سمنان از برخورد ایسوزو با کامیون در محور دامغان- سمنان خبر داد و گفت: یک نفر در این حادثه جان باخت.
آفتاب‌‌نیوز :

مظفر محمدخانی ضمن بیان اینکه بامداد پنج‌شنبه گزارش حادثه تصادف در محور دامغان-سمنان به هلال‌احمر ارسال شد، اظهار داشت: این حادثه ساعت دو بامداد براثر برخورد یک دستگاه ایسوزو با یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۵۵ این محور رخ‌داده است که امدادگران پس از دریافت گزارش به‌سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات به چهار نفر حادثه‌دیده خدمات ارائه‌شده است، افزود: یک نفر در این حادثه مصدوم شد که به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شد و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

برخورد ایسوزو با کامیون در دامغان/ یک نفر جان باخت

رئیس هلال‌احمر استان سمنان با تأکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی در رانندگی خاطرنشان کرد: رانندگان پس از هر دو ساعت رانندگی باید ۱۵ دقیقه استراحت کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفری ایمن برای خود و سایر سرنشینان رقم بزنند.

محمدخانی در ادامه بابیان اینکه این عملیات توسط گروه امداد و نجات پایگاه آهوان انجام شد، اضافه کرد: ۱۴ پایگاه ثابت و هفت پایگاه موقت در محورهای استان سمنان وجود دارد که آمادگی ارائه خدمات به عموم مردم را دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین