کد خبر: ۶۱۱۰۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

آغاز دومین دوره مسابقات فوتسال جام ولایت با حمایت بانک ملت و حضور رسانه‌ها

مسابقات فوتسال جام ولایت باحضور ۲۳ تیم از رسانه های کشور و یک تیم از بانک ملت، با حمایت این بانک در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :

علی اکبر صابریان مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی در آیین افتتاحیه‌ی دومین دوره از این مسابقات با بیان این که بیگدلی مدیرعامل بانک ملت همواره تاکید ویژه‌ای بر تعامل سازنده با رسانه‌ها داشت، گفت: ارتباط با رسانه ها و اصحاب رسانه برای بانک ملت یک اولویت راهبردی است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، صابریان کار رسانه را پرمشقت و با مسوولیت سنگین توصیف کرد و افزود: عموماً اجر کار خبرنگاران مغفول واقع می شود.

آغاز دومین دوره مسابقات فوتسال جام ولایت با حمایت بانک ملت و حضور رسانه‌ها

وی در عین حال گفت: در بانک ملت تا کنون چند آیین تجلیل از اصحاب رسانه برگزار کرده ایم و بانک ملت برای نخستین بار در نظام بانکی کشور، مصادف با روز خبرنگار، کلیپی در ارتباط با سختی ها و مخاطرات کار اصحاب رسانه تولید و منتشر کرد تا نقش این افراد در جامعه را در حد توان یادآوری نماید.

مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت همچنین یاد و خاطره شهدای رسانه را نیز گرامی داشت و در پایان مراسم با اهدای لوح و هدایایی به پدر شهید علیرضا افشار و خانواده های مرحومان حجت الاسلامی، جوادی و نفر که در این مراسم حضور داشتند ادای احترام کرد.

صابریان هدف از حمایت بانک ملت از این جام را نیز کمک به برنامه ای برای فراغت اصحاب رسانه از فشارهای کاری و ایجاد فرصتی برای گردهم آیی آنان ذکر کرد و ورزش را موجب سلامت تن و آرامش و تمرکز فکر و روان دانست.

عزیزی دبیر اجرایی این مسابقات هم در ابتدای این آیین با قدردانی از حمایت های همیشگی بانک ملت از رسانه ها و جام ولایت، از برگزاری حرفه ای تر دوره دوم این جام نسبت به دوره اول خبر داد.

وی گفت: بیش از ۴۰ تیم در فراخوان مسابقات اعلام آمادگی کردند که با توجه به عزم هیات برگزاری مسابقات برای حضور صرفاً اصحاب رسانه در تیم ها، سختگیری ها را افزایش دادیم تا نهایتا ۲۳ تیم از رسانه ها و یک تیم از بانک ملت مجوز حضور در جام را دریافت کردند.

عزیزی در خصوص زمان برگزاری مسابقات هم اظهار داشت: مسابقات تا هفته اول مهرماه ادامه خواهد داشت . گروه بندی ها نیز با قرعه کشی مشخص شده است.

آغاز دومین دوره مسابقات فوتسال جام ولایت با حمایت بانک ملت و حضور رسانه‌ها

براساس این گزارش، جام ولایت ویژه رسانه ها برای دومین سال پیاپی است که با حمایت بانک ملت و با راهبری انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران با حضور تیمی از بانک ملت و تیم هایی از رسانه های مختلف کشور در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی در تهران برگزار می شود.

بانک ملت سال گذشته موفق به کسب مقام سوم این مسابقات شده بود.

در مسابقات امسال تیم بانک ملت با روزنامه ی جوان، باشگاه خبرنگاران جوان و نود اقتصادی هم گروه است.

آغاز دومین دوره مسابقات فوتسال جام ولایت با حمایت بانک ملت و حضور رسانه‌ها

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین