کد خبر: ۶۱۱۱۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷

استراماچونی: از پرسپولیس نمی‌ترسیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس تیم خوب و قابل احترامی است و می‌دانیم بازی سختی در شهرآورد پیش رو داریم اما از آن‌ها نمی‌ترسیم و تلاشمان را به کار خواهیم بست تا پیروز این مسابقه بزرگ باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :

آندره‌آ استراماچونی در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال گفت: به خوبی می‌دانم شهرآورد تهران یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرآوردهای دنیا محسوب می‌شود.

وی افزود: متاسفانه استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان دو بازیکن خود را برای شهرآورد سی‌و یکم شهریور از دست داد ولی بازیکنان دیگری داریم که بتوانند در این مسابقه به زمین بروند.

استراماچونی: از پرسپولیس نمی‌ترسیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم خوب و قابل احترامی است و می‌دانیم بازی سختی در شهرآورد پیش رو داریم اما از آن‌ها نمی‌ترسیم و تلاشمان را به کار خواهیم بست تا پیروز این مسابقه بزرگ باشیم.

استراماچونی تصریح کرد: استقلال نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته اما پرسپولیس فقط یک تغییر در تیم خود داشته است. استقلال باید روی نقاط ضعف و قدرت خود زیاد کار کند.

وی تاکید کرد: فرقی نمی‌کند استقلال چند امتیاز دارد و در کجای جدول ایستاده است چرا که در شهرآورد هیچ کدام از این مسائل مهم نیست و هواداران فقط دوست دارند این مسابقه با برد پشت سر گذاشته شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: استقلال تیم جوانی است و باید از نظر روحی و روانی بیشتر و بهتر کار کند تا انگیزه بازیکنان بیشتر شود.

دو تیم استقلال و پرسپولیس روز یکشنبه سی‌و یکم شهریور ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی در شهرآورد ۹۰ روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین