کد خبر: ۶۱۱۱۱۵
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵

دستگیری برادران موادفروش و باند سارقان به عنف منازل

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری باند سارقان به عنف منازل منطقه راوند این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی پورکاوه عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از انهدام باند سارقان به عنف منزل در کاشان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت به عنف منزل در سطح منطقه راوند کاشان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی از شناسایی یک باند در این ارتباط خبر داد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان پس از تجزیه و تحلیل سرقت های انجام شده و با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند اعضای باند چهار نفره سارقان را که همگی غیربومی بودند، شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی متهمان را داخل مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ابراز داشت: بر اساس بازجویی های اولیه به عمل آمده، متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند ولی زمانی که با شواهد و مدارک رو به شدند به ناچار لب به اعتراف گشودند و به جرم خود اعتراف کردند و تحقیقات در این مورد همچنان ادامه دارد.

دستگیری برادران موادفروش در کاشان

وی از دستگیری برادران مواد فروش در کاشان خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۳ علوی کاشان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر را در دستور کار قرار دادند.

پورکاوه افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی عاملان فروش مواد افیونی را که دو برادر بودند، شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی موفق شدند متهمان را به همراه یک کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک آماده عرضه و مقادیر قابل توجهی مشروب الکلی دست ساز داخل مخفیگاهشان دستگیر کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین