کد خبر: ۶۱۱۱۹۷
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

اظهارات بازیکنان استقلال درباره داربی

بازیکن تیم فوتبال استقلال، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و تا به حال هیچ وقت برای آنها کری نخوانده‌ام اما امیدوارم در بازی با پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :

«داریوش شجاعیان» در حاشیه تمرین استقلال و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نه تنها من بلکه همه بازیکنان می‌دانند شهرآورد با تمام مسابقات لیگ برتر متفاوت است.

وی افزود: استقلال در سه هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر بدشانس بوده که نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: از نظر روحی روانی شرایط بازیکنان استقلال کمی خراب است چرا که آن طور که لیاقت و استحقاقش را داشتیم نتوانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

اظهارات بازیکنان استقلال درباره داربی

شجاعیان تصریح کرد: استراماچونی و اعضای کادر فنی استقلال با بازیکنان صحبت کرده‌اند و به خوبی می‌دانیم دربازی با پرسپولیس چگونه و چطور باید بازی کنیم. برای این مسابقه انگیزه‌های فروانی داریم تا نتایج گذشته را جبران کنیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه «فرشید اسماعیلی» و «شیخ دیاباته» در بازی با پرسپولیس نمی‌توانند استقلال را همراهی کنند و غیبت این دو بازیکن در روند تیم‌مان تاثیر خواهد گذاشت.

بازیکن تیم فوتبال استقلال افزود: بازیکنان دیگری هستند تا جای اسماعیلی و اسماعیلی را پر کنند و امیدوارم آن‌ها بهترین عملکرد را در این مسابقه به نمایش بگذارند.

شجاعیان در پایان گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و تا به حال هیچ وقت برای آنها کری نخوانده‌ام اما امیدوارم در بازی با پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

با محرومیت فرشید اسماعیلی از شهرآورد سی‌و یکم شهریور که امروز از سوی سازمان لیگ فوتبال تایید شد به نظر می‌رسد آندره استراماچونی از داریوش شجاعیان در ترکیب ثابت استفاده کند.

«علی کریمی» نیز در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه استقلال در سه هفته ابتدایی لیگ برتر فقط سه امتیاز کسب کرده است، اصلال عادلانه نیست.

اظهارات بازیکنان استقلال درباره داربی

وی افزود: استقلال در این فصل بسیار بدشانس بوده است وگرنه نتایج بهتری را باید به دست می‌آوردیم و در هر سه مسابقه‌ای که برگزار کردیم، شایسته پیروزی بودیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال بدنسازی سختی را پشت سر گذاشت و بدن‌های بازیکنان به زمان نیاز دارد تا به شرایط مطلوب و ایده‌آل برگردد.

وی تاکید کرد: بازیکنانی که پیراهن استقلال را می‌پوشند، باید از نظر روحی روانی آماده بازی در این تیم بزرگ باشند. ممکن است بازیکن بعضی مواقع شرایط خوبی نداشته باشد و سرزنش هم بشود، ولی خیلی مهم است بازیکنی که به استقلال می‌آید، از نظر روحی و روانی خیلی قوی باشد تا بتواند همیشه خودش را در فرم خوبی قرار بدهد.

هافبک استقلال در پایان گفت: سه روز تا شهرآورد وقت باقی مانده است و تلاش خود را می‌کنیم تا با بهترین شرایط جسمی و روحی به مصاف پرسپولیس برویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین