کد خبر: ۶۱۱۳۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳

چهره متفکر گل محمدی بعد از بدترین نمایش+عکس

سرمربی موفق شهرخودرویی ها پس از دیدار برابر فولاد و شکست در وقت های اضافه برای اولین بار طعم باخت در لیگ نوزدهم را چشید.
آفتاب‌‌نیوز :

شکست امشب شهرخودرویی ها قطعا شرایط ویژه ای برای گل محمدی ایجاد می کند. او و تیمش در حالی که در سه بازی ابتدایی رنگ شکست را ندیده بودند در نهایت با گلزنی بازیکن حریف در دقیقه 2+90 بازی را واگذار کردند تا اولین باخت لیگ نوزدهم را در زمین خودی و در حضور 10 هزار هوادار تجربه کنند.

مشهدی ها که در جریان بازی هرگز نتوانستند از دفاع فشرده و چند لایه فولادی ها عبور کنند در نهایت موجبات دلخوری یحیی را فراهم کردند تا گله خود را از تیمش در نشست مطبوعاتی بکند و پس از آن نیز قطعا به این فکر رفت که در بازی های مشابه چه باید کرد. آنها که فوتبال مالکانه را به خوبی به اجرا در می آورند و با گرداندن توپ بازیکنان حریف را اسیر خود می کنند در دیدار امشب نتوانستند به مانند همیشه باشند و اگر بخواهیم بهتر بگوییم حریف نگذاشت تا آنها به مانند همیشه باشند و حالا آقا یحیی به این فکر می کند تا در صورت لو رفتن تاکتیک مبارزه با تیم او(حتی اگر دفاع صرف باشد) چه باید بکند؟

چهره درهم سرمربی خوش اخلاق و البته موفق فوتبال ایران پس از پایان به خوبی نشان می داد حالا او به دنبال این است تا بتواند برابر رقبایی که بازی را می بندند و اجازه ورود توپ به محوطه جریمه خودی را نمی دهند، باز هم به هدف برسند و بتوانند با امتیاز کامل زمین را ترک کنند.

چهره متفکر گل محمدی بعد از بدترین نمایش+عکس

چهره متفکر گل محمدی بعد از بدترین نمایش+عکس

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین