کد خبر: ۶۱۱۴۵۷
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

افزایش شمار جان‌باختگان تصادف تریلی با مینی‌بوس در گنبدکاووس به ۱۳ نفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، آخرین شمار جان‌باختگان تصادف صبح امروز یک دستگاه تریلی حامل سیمان با یک دستگاه مینی‌بوس در حوزه جاده ای گنبدکاووس را ۱۳ نفر اعلام کرد و گفت: در این سانحه ۱۸ نفر نیز مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

میرمحمد غراوی روز شنبه در حاشیه عیادت از مصدومان سانحه رانندگی صبح امروز در گنبدکاووس که در دو بیمارستان شهید مطهری و خاتم الانبیا این شهر بستری و تحت درمان هستند، در جمع خبرنگاران گفت: این سانحه براثر خواب‌آلودگی راننده تریلی و انحراف به چپ آن و برخورد با یک دستگاه مینی بوس در جاده گنبدکاووس به اینچه برون ( سه کیلومتر بعد از سه راهی روستای قره ماخر) رخ داده است.

وی افزود: بار تریلی سیمان بوده و از شهرستان شاهرود به سمت اینچه‌برون گنبدکاووس درحرکت بوده و مینی بوس نیز که در مجموع ۳۰ سرنشین بزرگسال و کودک داشته که عموما خانم و بچه از اهالی روستای قره داشلی شهرستان مراوه‌تپه بودند به مقصد شهرستان علی‌آبادکتول از مسیر گنبدکاووس در حرکت بودند.

افزایش شمار جان‌باختگان تصادف تریلی با مینی‌بوس در گنبدکاووس به ۱۳ نفر

غراوی اضافه کرد: به دلیل شدت برخورد دو خودرو و آتش گرفتن مینی‌بوس متاسفانه تعداد زیادی از جانباختگان در محل حادثه جان خود را از دست دادند و مصدومان سانحه نیز بلافاصله توسط تیم‌های امدادی هلال احمر، اورژانس ۱۱۵ و بالگرد به دو بیمارستان شهید مطهری و تامین اجتماعی (خاتم الانبیا) در گنبدکاووس منتقل شدند.

وی تصریح کرد: اقدامات درمانی خوبی توسط کادر پزشکی این دو بیمارستان برای مصدومان انجام شده و بحمدالله وضعیت عمومی آنان خوب و فعلا خطر برطرف شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان ادامه داد: امسال تلاش زیادی شد تا آمار جان‌باختگان سوانح جاده‌ای استان کاهش یابد که موفق هم شدیم ۱۹.۵ درصد آمار را کاهش دهیم که متاسفانه با سانحه امروز و تعداد جان باختگان، این درصد کاهش یافت.

غراوی گفت: محور گنبدکاووس به اینچه برون یک محور ترانزیتی و پرتردد است و اقداماتی برای افزایش ایمنی آن از جمله بهسازی شانه خاکی آن در دست انجام است که امیدواریم به روند اجرایی ایمن‌سازی این محور سرعت بیشتری داده شود تا شاهد کاهش آمار تلفات جاده‌ای در این جاده باشیم.

وی با تسلیت به خانواده جان‌باختگان سانحه تصادف امروز تریلی با مینی بوس، بهبودی و سلامت مصدومان این حادثه را مسئلت کرد.

غراوی به وضعیت جان باختگان این حادثه نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل سوختگی، بیشتر جان باختگان قابل شناسایی نیستند و قرار است پزشکی قانونی با انجام آزمایش دی ان ای (DNA) نسبت به مشخص کردن هویت جان‌باختگان اقدام و سپس اجساد را برای خاکسپاری تحویل آنان نماید.

به گزارش ایرنا، دراین عیادت رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس مرکز فوریت های پزشکی گلستان، مدیران کل راه و شهرسازی و نیز راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه فرماندار ویژه و برخی مسوولان گنبدکاووس حضور داشتند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین