کد خبر: ۶۱۱۴۸۹
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵

واکنش زیدان به احتمالی مربیگری مورینیو در رئال مادرید

سرمربی رئال مادرید نسبت به احتمال حضور سرمربی پرتغالی در این تیم واکنش نشان داد.
واکنش زیدان به احتمالی مربیگری مورینیو در رئال مادرید
آفتاب‌‌نیوز :

 رئال مادرید یکشنبه شب در هفته پنجم لالیگا به مصاف سویا می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی درباره احتمال برکناری‌اش گفت: اگر بخواهم رسانه‌ها را بخوانم من از مادرید اخراج شده‌ام! احساس قدرت می‌کنم. به من یاد داده‌اند که هرگز ناامید نشوم و تا آخرین لحظه به تلاشم ادامه دهم.

به گزارش آس، سرمربی رئال مادرید در رابطه با دیدار فردا اظهار کرد: مقابل صدرنشین لالیگا بازی می‌کنیم و باید پیروز شویم. از سختی کار در مادرید آگاهم. یک بازی سخت در پاریس داشتیم و یک دیدار دیگر پیش رو داریم تا شرایط را بهتر کنیم.

سرمربی فرانسوی در مورد استعفای احتمالی گفت: به جدایی فکر نمی‌کنم. تنها به پیروزی در بازی فردا فکر می‌کنم. شما (خبرنگاران) اینجا هستید تا صحبت کنید و به خوبی این کار را انجام می‌دهید. سختی‌هایی را که از آن صحبت می‌شود نمی‌توانیم کنترل کنیم.

از ژوزه مورینیو به عنوان گزینه احتمالی برای جایگزینی زیدان یاد می‌شود. سرمربی رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: صحبت کردن درباره این موضوع مرا آزار نمی‌دهد. شرایط اینجا این‌چنین است. اگر در یک بازی شکست بخورید باید همه چیز را تغییر دهید.

او درباره استراحت دادن به بازیکنان گفت: باید به بازیکنان یک روز استراحت می‌دادیم. انجام هفت بازی در ۲۱ یک روز زیاد است. پنجشنبه این کار را کردیم.

زیدان همچنین اظهار کرد: تصمیم گرفتم به مادرید برگردم چون برای پروژه جدید، قدرت را در خودم دیدم. اکنون اینجا هستم و برای آن تلاش خواهم کرد. باید برای رسیدن به اهدافمان همه باید در کنار هم باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین