کد خبر: ۶۱۱۵۷۸
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۲

جانی که فدای خانواده شد

هفته گذشته پرستار جوان سنندجی در یک اقدام انسان دوستانه و برای خاموش کردن آتش در یکی از کوه‌های اطراف سنندج و نجات جان ۲ تن از اعضای خانواده اش، جان خود را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز :

آکو زندی پرستار ۲۵ ساله‌ای که در بیمارستان توحید سنندج مشغول فعالیت بود، چند روز پیش که به همراه خانواده درباغ شخصی و خانوادگی خود حضور دارندبه ناگاه متوجه آتش سوزی در کوه‌های اطراف باغ شد و برای خاموش کردن آتش و نجات جان ۲ تن از اعضای خانواده اش جان خود را به خطر می اندازد.

رئیس هیات مدیره نظام پرستاری سنندج روز شنبه در این رابطه اظهار داشت: این پرستار جوان پس از اطلاع از آتش سوزی خود را به محل رسانده و متوجه می‌شود که زن دایی و پسر دایی خردسالش در خطر قرار دارند لذا فوری برای نجات جان آنان وارد عمل می‌شود.

جانی که فدای خانواده شد

حیدر ایزدی افزود: باتوجه به اینکه شدت آتش سوزی زیاد بوده تعادلش را از دست داده و با نجات جان آنان خود دچار ۸۵ درصد سوختگی می‌شود که بلافاصله وی را به بیمارستان توحید منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه این جوان سنندجی حدود سه شب در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان توحید بستری بود و پس از آن برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های شهر اصفهان اعزام شد اما بدلیل شدت جراحات ناشی از سوختگی پس از یک شب بستری امروز فوت کرد.

رئیس هیات مدیره نظام پرستاری سنندج یادآور شد: از ۲ نفر دیگری نیز که در این آتش سوزی آسیب دیدند، مادر دچار ۶۰درصد سوختگی شده و در یکی از بیمارستان های تبریز بستری است و حال عمومی فرزندش نیز مطلوب بوده و از بیمارستان ترخیص شد.

۲ هزار و ۸۷۰ پرستار در کردستان وجود دارد که از این تعداد یک هزار و ۱۰۰ نفر عضو سازمان نظام پرستاری هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین