کد خبر: ۶۱۱۶۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

عارف: جریانی می‌خواهد جنگ و ایثارگری را وسیله‌ای برای حذف دیگران قرار دهد

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت زمان جنگ کشور را به گونه‌ای اداره کرد که مردم در زندگی احساس تنگنا نکنند، تاکید کرد: امروز جریانی می‌خواهد جنگ و ایثارگری را وسیله‌ای برای حذف دیگران قرار دهد.
عارف: جریانی می‌خواهد جنگ و ایثارگری را وسیله‌ای برای حذف دیگران قرار دهد
آفتاب‌‌نیوز :

 «محمدرضا عارف» روز یکشنبه در پیامی که به مناسبت هفته دفاع مقدس منتشر شده است، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس که امسال مقارن با ماه محرم، ماه نشاندن بذر آزادگی و رهایی در جان بشریت توسط سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) است، تصریح کرد: دفاع مقدس فصل جدیدی از نگاه به زندگی و تبیین رابطه عاشقانه انسان با خالق است.

به گزارش امیدنامه، در پیام وی آمده است: زشتی تهاجم، اشغال، تجاوز و ویرانگری، اما در برابر، زیبایی پایداری، سربلندی و دفاع از کرامت انسان و تمامیت ارضی و سرافرازی ایران و انقلاب را نیز داشت. ایران اگر در دفاع مقدس قهرمان بود، قهرمان آشتی و صلح مبتنی بر عدالت نیز بود.

در پیام رئیس فراکسیون امید مجلس بیان شده است:‌جنگ آشفتگی و مشکل ایجاد می‌کند، ملت ما نیز مشکل داشت جنگ می‌توانست قحطی بیاورد، اما نه تنها قحطی نشد بلکه دولت وقت بگونه‌ای کشور را اداره کرد که مردم در زندگی احساس تنگنا نکنند. جنگ ما، تحمیلی بود یعنی ما اهل جنگ نیستیم و دفاع ما مقدس بود؛ این مواضع امروز هم برای ما خیلی مهم است.

عارف در پیام اظهار داشت: امروز باید فریاد صلح‌خواهی و اعتراض ما به جنگ در جهان بلند شود. چه جنگی که قدرت‌ها و دولت‌های توسعه‌طلب راه می‌اندازند و چه جنگی که تروریست‌ها ایجاد می‌کنند.

همچنان که مقاومت در برابر آن جنگ تحمیلی را جنگ علیه جنگ و دفاع مقدس می‌دانیم، امروز باید آن صدا را بلند کنیم و در مقابل جنگ تمام عیار اقتصادی با وحدت و انسجام و کنار گذاشتن برخی اختلاف نظر‌ها نوید بخش پیروزی در این صحنه هم باشیم.

در پیام وی عنوان شده است: دفاع مقدس متعلق به کل کشور و انقلاب و تاریخ است؛ متاسفانه امروز جریانی می‌خواهد جنگ و ایثارگری را وسیله‌ای برای حذف دیگران قرار دهد.

ایثارگران و خانواده‌های معظم آن‌ها بهترین کسانی هستند که نباید اجازه دهند ارزش‌ها و عناوین مقدس دستاویز معاملات سیاسی به ویژه حذف نیرو‌های ارزنده‌ای قرار گیرد که در دلبستگی آن‌ها به انقلاب شکی نیست و اجازه ندهند برخی افراد افراطی که ربطی به جنگ ندارد، میدان‌دار شوند.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در این پیام ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای همه ایثارگران و خانواده‌های شهدا، از خداوند متعال خواست همه ما را قدرشناس شهداء، رزمندگان، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم این عزیزان باقی نگاه دارد و توفیق ادامه راه آن‌ها را نصیبمان سازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
حرف زد بالاخره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
ساعت خواب
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین