کد خبر: ۶۱۱۶۴۹
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران خبر داد

ورود ۴۵ رتبه تک‌رقمی کنکور به دانشگاه تهران

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران از ورود ۴۵ رتبه تک رقمی کنکور به دانشگاه تهران برای مهر سال ۹۸ خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با در نظر گرفتن برنامه‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی، اجتماعی، رفاهی و فعال کردن باشگاه دانش آموزی این گرایش در سال های آینده افزایش یابد.
ورود ۴۵ رتبه تک‌رقمی کنکور به دانشگاه تهران
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر مجید سرسنگی در حاشیه آیین استقبال از نو دانشجویان دانشگاه تهران به جزئیات ورود دانشجویان جدید و پذیرش دانشجو از میان رتبه‌های برتر در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: چند سالی است که آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه تهران را به صورت متمرکز برگزار می‌کنیم که برنامه بسیار بزرگی است و امسال نیز حدود ۳۵۰۰ دانشجوی دوره کارشناسی در مراسم امروز شرکت کردند و این مراسم فقط متخص دانشجویان دوره کارشناسی برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بیش از ۱۳ هزار دانشجوی جدید در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای مهر امسال در دانشگاه تهران پذیرش شدند و حدود ۵ هزار نفر از خانواده‌های دانشجویان جدید دوره کارشناسی در آیین استقبال از نودانشجویان امروز شرکت کردند که این خانواده‌ها در ۱۵ مکان مختلف دانشگاه حاضر می‌شوند و از برنامه‌های مختلف نظیر مشاوره، و موضوعات خانوادگی مورد مشاوره قرار می‌گیرند. بنابراین دانشگاه تهران در مراسم امروز میزبان حدود ۸۵۰۰ نفر از دانشجویان و خانواده‌های آن بود.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران تاکید کرد: دانشگاه تهران هر سال میزبان بخش عمده‌ای از دانشجویان برتر کنکور در رشته‌های مختلف است و امروز نیز در گروه های آموزشی مختلف تعداد زیادی از دانشجویان برتر مورد تقدیر قرار گرفتند که حدود ۴۵ درصد از دانشجویان رتبه‌های تک رقمی کنکور امروز جزو این تقدیرشدگان بودند.

دکتر سرسنگی همچنین یادآور شد: به نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از داوطلبان رتبه‌های برتر کنکور دانشگاه تهران را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب کردند و ما امیدواریم این موضوع سال به سال افزایش پیدا کنند و با برنامه‌های که دانشگاه تهران دارد از یک سو بهبود هر چه بیشتر کیفیت آموزشی دانشگاه تهران ، توجه به مسائل پژوهشی و خدمات رفاهی در کنار توجه به برنامه‌های طرح باشگاه دانشجویان این گرایش برای حضور در دانشگاه تهران افزایش پیدا کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین