کد خبر: ۶۱۱۷۲۹
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

سفیران چهار کشور در ورزشگاه آزادی برای دیدن دربی

سفرای کشورهای ایتالیا، برزیل، آرژانتین و دانمارک پیش از آغاز نودومین شهرآورد پایتخت و تماشای دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمدند.
آفتاب‌‌نیوز :

نودمین شهرآورد پایتخت از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه بین دو تیم استقلال و پرسپولیس آغاز می‌شود و به رغم حضور سفرا در جایگاه سی آی پی، سر کنسول برزیل را به این قسمت راه ندادند تا او در جایگاه ویژه مستقر شود.

و برای این دیدار حدود ۵۷ هزار بلیت به صورت اینترنتی فروخته شده است و هیچ بلیت فروشی در ورزشگاه انجام نشد.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی رییس کمیته داوران، حیدربهاروند رییس سازمان لیگ فوتبال، صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال، سعید راد بازیگر سینما، بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت پرسپولیس از جمله حاضران در ورزشگاه هستند.

نکته جالب توجه حضور «گابریل کلدرورن» سرمربی تیم پرسپولیس در کنار زمین و در هنگام گرم کردن بازیکنان بود. روندی که معمولا اتفاق نمی افتد. ولی او با وسواس خاصی حرکات شاگردانش را دنبال می کرد.

هواداران استقلال بارها شعار «یه افتخار تو آسیا، حسرت پرسپولیسی‌ها» را خوانده و در مقابل نیز پرسپولیسی‌ها شعار «شش‌تایی‌ها» را سر دادند.

«علیرضا بیرانوند» دروازه بان اصلی تیم پرسپولیس به همراه سایر دروازه‌بانان این تیم هنگام ورود به زمین نزد هواداران خود رفته و به آنان خوش آمد گفت.

در سمت مقابل نیز «سید حسین حسینی» دروازه بان اول تیم استقلال نیز نزد هواداران این تیم آمد و از استقبال آنان قدردانی کرد.

تشویق هواداران ۲ تیم همچنان ادامه دارد. در این بین هواداران دروازه‌بانان تیم خود را بیش از سایرین تشویق می کنند.

«موعود بنیادی‌فر» داور شهرآورد به همراه کمک‌های خود ابتدا با لباس شخصی در زمین حضور یافته و پس از بررسی شرایط زمین، عکسی به یادگار گرفتند. سپس به رختکن رفته و برای گرم کردن روی چمن ورزشگاه حاضر شدند.

«محمدحسن انصاری‌فرد» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اعتراض به عدم اختصاص بلیت به باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس در آزادی حاضر نشد.

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتربرای فصل جاری لیگ برتر فوتبال الزامات متعددی از جمله دریافت بلیت الکترونیکی را دردستور کار قرار داده است. بر همین اساس با سخت‌گیری صورت گرفته تعداد زیادی از هواداران که بلیت الکتورنیک تهیه نکرده بودند، امکان حضور در ورزشگاه را از دست دادند.

درحال حاضر قسمت شرقی و غربی ورزشگاه (پشت دروازه ۲ تیم) خالی است و هنوز جا برای نشستن وجود دارد.

همچنین روبه روی جایگاه و طرف مقابل در طبقه دوم، سکوهای خالی از تماشاگر است.

گرمای هوا و زمان برگزاری شهرآورد سبب گله‌مندی هواداران شده بود و آنها امیدوار هستند شهرآوردهای آینده در زمان‌های بهتری برگزار شود.

گیت‌ها ورودی به ورزشگاه در دقایقی که به آغاز بازی مانده است، شلوغ‌تر شده تا ازدحام پشت گیت‌ها بیشتر شود.

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز بازی وارد زمین شد و با بازیکنان دو تیم خوش و بش کرد.

پیش از آغاز بازی، بازیکنان دو تیم به یاد عماد صفی‌یاری کودک هوادار فوتبال که هفته گذشته در ورزشگاه آزادی از دنیا رفت، یک دقیقه سکوت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین