کد خبر: ۶۱۱۷۴۱
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

خودروهای داخلی چه کیفیتی دارند؟

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در مردادماه امسال را منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی این شرکت در گروه خودروهای سواری تولیدی در مردادماه، در گروه قیمتی یک؛ خودروی نیومزدا ۳، چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.

در گروه قیمتی دو، پژو ۲۰۰۸ توانسته پنج ستاره را کسب کند. پس از آن در همین سطح قیمتی کیا سراتو و هایما s۷ اتوماتیک چهار ستاره کیفی؛ جک S۵، جک S۳، هایما S۵ و نیو ام‌وی‌ام X۳۳ اتوماتیک نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

همچنین در گروه قیمتی سه، خودروهای B۳۰ و چانگان CS۳۵ چهار ستاره و آریزو ۵، سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه قیمتی چهار نیز خودروهای تندر ۹۰ پلاس و پلاس اتوماتیک، پارس تندر، پژو ۲۰۷ اتوماتیک صندوق‌دار و بدون صندوق، پژو ۲۰۷ دنده‌ای و دنا پلاس همگی توانسته‌اند همچون ماه قبل، چهار ستاره کیفی را کسب کنند.

اما در همین گروه قیمتی خودروهای تندر ۹۰، رانا، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار و بدون صندوق، دنا، دانگ فنگ H۳۰، کوییک و پژو پارس اتوماتیک سه ستاره از پنج ستاره کیفی را در این ارزیابی اخذ کرده‌اند.

همچنین در این گروه قیمتی سمند سورن، پژو پارس، سمند، پژو ۴۰۵، ساینا، تیبا و تیبا ۲ همچون روال تیرماه همچنان دو ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

در گروه خودروهای سواری در سطح قیمتی پنجم نیز؛ همه محصولات اعم از پراید ۱۱۱، پراید ۱۳۱ و پراید ۱۳۲، تنها دو ستاره از پنج ستاره کیفی را توانسته‌اند کسب کنند.

در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین