کد خبر: ۶۱۱۷۷۱
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹

عذرخواهی کنایه‌آمیز علیرضا بیرانوند از استقلالی‌ها

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: من از طرف کنعانی زادگان از هواداران استقلال بابت آن اتفاق عذرخواهی می کنم.
آفتاب‌‌نیوز :

نودمین دیدار سنتی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در حضور حدود ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان سرخپوشان با تک گل دقیقه ۸۱ مهدی عبدی به برتری رسیدند.

علیرضا بیرانوند پس از این بازی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم ۳ امتیاز را کسب و خود را به بالای جدول برسانیم. اعتقاد دارم هواداران از تماشای این بازی لذت بردند. هم استقلالی ها و هم پرسپولیسی ها شاهد یک بازی جذاب بودند.

عذرخواهی کنایه‌آمیز علیرضا بیرانوند از استقلالی‌ها

وی در خصوص مهار پنالتی علی کریمی گفت: من تک تک بازیکنان را که پنالتی می زنند می شناسم و بارها تصویرسازی کرده ام تا بتوانم پنالتی آنها را بگیرم و خوشحالم که توانستم پنالتی کریمی را گرفته و بازی را به نفع خودمان برگردانم.

وی در خصوص ضربه ای که حسین کنعانی زادگان به سمت هواداران زد گفت: من از طرف حسین از همه هواداران استقلال عذرخواهی می کنم. او نباید چنین کاری می کرد. البته من به سمت هواداران استقلال رفته و از آنان خواستم تا آرامش خود را حفظ کنند.

وی در خصوص گرفتن پنالتی حساس در جام جهانی، جام ملت های آسیا و دربی افزود: هر پنالتی شرایط خاص خودش را دارد و من خوشحالم که توانستم امروز هم یک پنالتی مهم را مهار کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین