کد خبر: ۶۱۱۷۷۵
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰

غفوری: هر جا خطا می‌شد ۴ پرسپولیسی روی سر داور می‌پریدند/ مقصر کسی است که تیم را بست و رفت

وریا غفوری، مدافع تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد گل پرسپولیس به این تیم مردود بوده است.
غفوری: هر جا خطا می‌شد ۴ پرسپولیسی روی سر داور می‌پریدند/ مقصر کسی است که تیم را بست و رفت
آفتاب‌‌نیوز :

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ حرفی برای گفتن نداریم و فقط می‌توانیم از هواداران عذرخواهی کنیم اما مقصر نتایج ضعیف استقلال کسی است که تیم را بست و بعد استعفا کرد و رفت.

«وریا عفوری» در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس که با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان پایان یافت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچ حرفی برای گفتن نیست و فقط می‌توانیم از هواداران عذرخواهی کنیم و بگوییم در آینده تلاش می‌کنیم تا این نتایج ضعیف را جبران کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره درخواست هواداران برای استعفای مدیرعامل استقلال گفت: من در جریان بازی بودم و نشنیدم. در حال حاضر شرایط بسیار سختی داریم و فقط باید با همدلی سعی کنیم نتایج بدمان را جبران و جایگاه تیم را درست کنیم.

کاپیتان استقلال در پاسخ به سوال دیگری درباره ادعای بازیکنان پرسپولیس مبنی بر فحاشی بازیکنان استقلال در درون زمین اظهار داشت: هر جا خطا می‌شد چهار بازیکن پرسپولیس روی سر داور می‌پریدند و این حرکت‌شان خنده‌دار بود.

وی ادامه داد: نمی‌خواستم درباره داوری صحبت کنم اما اگر دقت کرده باشید، هم صحنه پنالتی باید تکرار می‌شد و هم گلی که خوردیم خطای برخورد توپ به دست ترابی بود.

غفوری پس از صحبت با خبرنگاران در واکنش به اعتراض هواداران استقلال مبنی بر علت کسب نتایج ضعیف گفت: دلیل این موضوع آنهایی بودند که این تیم را بستند و رفتند. حتما باید اسم بیاورم؟ او کسی است که تیم را بست و 10 بازیکن را فراری داد و حالا خودش هم استعفا داده و رفته است. شما نمی‌دانید چه کسی استعفا داده؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین