کد خبر: ۶۱۲۲۴۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

مسی: من و رونالدو خارج از فوتبال هیچ رقابت دیگری با هم نداریم/ برای کوپا آمه‌ریکای سال آینده خیلی هیجان دارم

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا تأکید کرد که رقابتش با ستاره پرتغالی یوونتوس صرفاً به زمین فوتبال محدود می‌شود و آنها هیچ خصومتی با هم ندارند.
آفتاب‌‌نیوز :

لیونل مسی که شب گذشته (دوشنبه) جایزه The Best فیفا را به عنوان بهترین بازیکن جهان از آن خود کرد، درباره رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو به سایت فیفا گفت: من و رونالدو در تمام این سال‌ها به خوبی با هم کنار آمده‌ایم، چون تنها رقابتی که میان ما وجود دارد، رقابتی ورزشی است که در این چند سال اخیر افزایش یافته، زیرا یکی از ما برای بارسلونا و دیگری برای رئال مادرید بازی می‌کرد و به این دلیل که ما جوایز انفرادی زیادی کسب کرده‌ایم. شاید مردم فکر کنند که رقابت ما فراتر از فوتبال می‌رود، اما این‌طور نیست. هر دوی ما می‌خواهیم که برای تیم‌های‌مان بهترین باشیم و هیچ‌کدام از ما باختن را دوست ندارد. باختن برای هیچ‌کدام از ما قابل تحمل نیست. به همین دلیل این میزان از رقابت‌ میان ما به وجود آمده است. مهمترین چیز اما درباره این رقابت آن است که فقط و فقط به زمین فوتبال محدود می‌شود.

مسی: من و رونالدو خارج از فوتبال هیچ رقابت دیگری با هم نداریم/ برای کوپا آمه‌ریکای سال آینده خیلی هیجان دارم

مسی 32 ساله تابستان امسال باز هم نتوانست یک جام معتبر بین‌المللی با تیم ملی آرژانتین کسب کند. او اما سال آینده هم این فرصت را دارد تا در رقابت‌‌های کوپا آمه‌ریکا طلسمش در رده ملی را بشکند. علاوه بر این‌ها مسی امیدوار است ناکامی نسبتاً‌ طولانی تیمش برای فتح دوباره لیگ قهرمانان اروپا هم در این فصل به پایان برسد.

کاپیتان بارسلونا و آلبی‌سلسته ادامه داد: چهار سال است که قهرمان لیگ قهرمانان نشده‌ایم و واقعاً‌ برای بردن آن انگیزه داریم. ما می‌دانیم که اگر کار روزمره‌مان را درست انجام ندهیم شانسی برای موفقیت نداریم. در مورد کوپا آمه‌ریکا هم باید بگویم که من واقعاً به دنبال فرصتی می‌گردم که یک بار دیگر شانسم را برای قهرمانی در این تورنمنت امتحان کنم. من برای کوپا آمه‌ریکای سال بعد خیلی هیجان دارم.

دوره بعدی کوپا آمه‌ریکا برای انتقال آن از سال‌های فرد به زوج، سال 2020 و به طور مشترک توسط آرژانتین و کلمبیا برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین