کد خبر: ۶۱۲۳۲۳
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۲

برتری یوونتوس مقابل برشا بدون رونالدو/ پیروزی تلخ بارسلونا و مصدومیت «مسی»

مدافع عنوان قهرمانی سری‌آ ایتالیا در دیدار خارج از خانه مقابل برشا به برتری ۲ بر یک رسید. تیم فوتبال بارسلونا  نیز در دیدار خانگی برابر ویارئال به برتری ۲ بر یک رسید، اما این پیروزی با مصدومیت بهترین بازیکن جهان برای کاتالان‌ها تلخ شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سه‌شنبه شب از هفته پنجم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا، یوونتوس به میهمانی تیم تازه صعود کرده برشا رفت و بازی یک بر صفر باخته را به پیروزی تبدیل کرد تا با ۱۳ امتیاز و به طور موقت به صدر جدول رده‌بندی برسد.

یوونتوس در این دیدار، «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی خود را در اختیار نداشت.

برتری یوونتوس مقابل برشا بدون رونالدو/ پیروزی تلخ بارسلونا و مصدومیت «مسی»

در دقیقه چهارم «آنتونیو دونارومو» هافبک برشا با ضربه‌ای زیبا توپ را به تور دروازه یوونتوس دوخت، اما بانوی پیر تورین در ادامه روند بازی را به سود خود تغییر داد.

در آخرین لحظات نیمه نخست، «چانسلور» مدافع برشا به اشتباه توپ را درون دروازه خودی جای داد تا کار به تساوی برسد.

در دقیقه ۶۳ «میرالم پیانیچ» هافبک طراح یوونتوس از پشت محوطه جریمه دروازه میزبان را گشود و تیمش را به پیروزی رساند.

در دیگر دیدار نیز تیم‌های هلاس ‌ورونا و اودینزه به تساوی بدون گل رسیدند.

سایر دیدارهای هفته پنجم سری‌آ، چهارشنبه شب برگزار می‌شود که در مهمترین آن، اینتر در ورزشگاه «سن‌سیرو» از لاتزیو پذیرایی می کند. اینتر در حال حاضر ۱۲ امتیاز اندوخته دارد و در صورت برتری در این دیدار به صدر جدول بازخواهد گشت.

پیروزی بارسلونا با مصدومیت «مسی» تلخ شد

همچنین سه‌شنبه شب از هفته ششم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، بارسلونا که فصل خوبی را سپری نمی‌کند در ورزشگاه «نیوکمپ» میزبان ویارئال بود و در نهایت به پیروزی ۲ بر یک دست یافت تا با ۱۰ امتیاز به رتبه چهارم جدول رده‌بندی برسد.

در دقیقه ششم «آنتوان گریژمان» فرانسوی گل نخست میزبان را به ارمغان آورد و در دقیقه ۱۵ «آرتور» برزیلی با شوتی سنگین، زننده گل دوم بارسلونا لقب گرفت.

برتری یوونتوس مقابل برشا بدون رونالدو/ پیروزی تلخ بارسلونا و مصدومیت «مسی»

تک گل ویارئال را نیز، «سانتی کازورلا» هافبک باتجربه و کاپیتان این تیم در دقیقه ۴۴ و به زیبایی درون دروازه میزبان جای داد.

در اواخر نیمه نخست این دیدار، «لیونل مسی» ستاره آرژانتینی که دوشنبه شب به‌عنوان بهترین بازیکن سال جهان انتخاب شد به دلیل مصدومیت کشاله ران، جای خود را به «عثمان دمبله» داد.

این درحالی است مسی هفته گذشته و پس از یک ماه دوری از میادین به ترکیب بارسلونا بازگشته بود و اکنون دوباره با مصدومیتی جدید، بارسلون که در بحران قرار دارد را تنها گذاشت.

در دیگر دیدارهای سه‌شنبه شب، وایادولید و گرانادا به تساوی یک بر یک رسیدند و بتیس در خانه خود با حساب سه بر یک مقابل لوانته پیروز شد.

برتری یوونتوس مقابل برشا بدون رونالدو/ پیروزی تلخ بارسلونا و مصدومیت «مسی»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین