کد خبر: ۶۱۲۳۷۳
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

هشدار پلیس به دارندگان سلا‌ح‌های غیرمجاز در لرستان؛ با عاملان تیراندازی‌ برخورد می‌شود

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برخورد با سلاح‌های غیرمجاز و وقوع تیراندازی‌ها در این استان به‌شدت در دستور کار پلیس بوده، گفت: نیروی انتظامی به‌دنبال این است که سلاح‌های غیرمجاز را به‌صورت خانه‌به‌خانه جمع‌آوری کند.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: فرماندهی انتظامی لرستان نقشه‌های راهی را به‌عنوان چشم‌اندازهای عملیاتی، انتظامی، ترافیکی و فرهنگی طراحی کرده‌است.

وی با بیان اینکه ما در مقابل جنگ نرم دشمن و نظام سلطه هم در فضای مجازی و فضای حقیقی اقدامات خوبی را انجام داده‌ایم، افزود: حدود یک‌چهارم جمعیت لرستان را سالیانه چهره‌به‌چهره آموزش می‌دهیم، هم‌چنین بیش‌از 50هزار نفر سالیانه در مناطق آسیب‌پذیر و یا در معرض آسیب را به‌صورت کارگاهی آموزش می‌دهیم.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه برگزاری همایش استانی پلیس و آسیب‌های اجتماعی در کوهدشت کار جدید و خوبی بود، عنوان کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی علاوه بر طرح‌های پیشگیرانه 17قدرالسهم مدیران، مسئولان و دستگاه‌های اجرایی لرستان را طبق قانون مشخص‌کرده و جلسه آن در استانداری برگزار شده‌است.

وی با بیان اینکه ان‌شاءالله در نیمه دوم امسال بتوانیم بخش عظیمی از مردم را در مدارس و مساجد نسبت به آسیب‌های اجتماعی آگاه کنیم، بیان کرد: برخورد با سلاح‌های غیرمجاز و وقوع تیراندازی‌ها به‌شدت در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی‌‌ست، نیروی انتظامی به‌دنبال این است که سلاح‌های غیرمجاز را به‌صورت خانه‌به‌خانه جمع‌آوری کند برنامه‌ریزی این کار در حال تدوین است.

مهدیان‌نسب گفت: در دفاع‌مقدس همت همگانی پای کار آمد و تمام دنیا که به جنگ ایران آمده‌بودند با شکست مواجه شدند در جنگ نرم نیز دفاع نرم همگانی می‌خواهیم تا با استفاده از فرهنگ امرِبه‌معروف و نهی از منکر بتوانیم قدم‌های بهتر و محکم‌تری برداریم.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: 51نقطه در این استان دارای آلودگی و آسیب‌های اجتماعی مختلف شناسایی‌شده که مهم‌ترین آن‌ها اعتیاد به مواد مخدر بوده، همه مأموریت‌های پلیس مبتنی بر قانون است و از مردم لرستان که پشتوانه محکم پلیس هستند تقدیر می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین