کد خبر: ۶۱۲۴۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

دفاع سرسخت گواردیولا از بازیکن جنجالی تیمش

پپ گواردیولا حملات به برناردو سیلوا را نادرست خواند و به دفاع از بازیکن پرتغالی تیمش پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از تلگراف، برناردو سیلوا در یک توئیت خود خطاب به هم تیمی‌اش رنگ پوست او را مورد اشاره قرار داد که بازتاب منفی زیادی ایجاد کرد.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی که تیمش توانست با سه گل پرستون را شکست دهد و راهی مرحله بعد جام اتحادیه شود با دفاع از سیلوا گفت: این حملات اصلا درست نیست و معنا و مفهوم آن را نمی‌فهمم. سیلوا یکی از دوست داشتنی‌ترین بازیکنانی نیست که من در عمر مربیگری خودم دیدم. سیلوا یک بازیکن روشن فکر است و چهار، پنج زبان صحبت می‌کند. او دوست بنجامین مندی است و مندی به مانند یک برادر برای او است و توئیت او ربطی به مسائل نژادپرستی نداشت. شاید اشتباه یا سوءتفاهمی رخ داده وگرنه برناردو بازیکن خوش اخلاق و خوبی است و باید همه ما او را درک کنیم.

منچسترسیتی سه سال است که در جام اتحادیه شکست نخورده و توانست در اولین بازی خود پرستون را از پیش روی بردارد. لدسون بازیکن حریف، رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس برای سیتی گلزنی کردند.

سرمربی منچسترسیتی در پایان گفت: من از ۱۳ سالگی در آکادمی بارسلونا بودم و آنجا به من نشان دادند که در هر بازی باید برای کسب برد تلاش کرو این همان چیزی است که در سیتی نیز دنبال می‌کنم و دیدید که توانستیم فصل پیش چه عملکردی از خود ارائه دهیم. در بازی‌های بعد نیز همین طور است و تلاش می‌کنیم جلوی هر تیمی که به ما خورد برای کسب برد به میدان برویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین