کد خبر: ۶۱۲۴۱۸
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
آگهی

چرا موبایل‌های هوشمند شیائومی در رقابت با سایر برندها پیشی گرفته‌اند؟

شاید در نگاه اول قیمت پایین گوشی‌های هوشمند شیائومی را ناشی از کیفیت پایین آن‌ها بدانید، همانطور که تمام افراد محصولات چینی را ارزان و بی‌کیفیت می‌دانند اما جالب است بدانید این شرکت چینی برخلاف سایر شرکت‌ها محصولات خود را با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا به مشتریان عرضه می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :

همانطور که شاهد هستید رقابت بسیار بالا بین برندهای تولید کننده گوشی‌های همراه باعث شده روز به روز برندهای جدیدتر وارد بازار فروش شوند، برندهایی که هر کدام از نظر کیفیت و قیمت متفاوت بوده و پاسخگوی سلیقه های گوناگون می باشند. از بین شرکت‌های تولید و عرضه این گوشی‌ها خصوصاً گوشی های هوشمند، برند شیائومی توانسته جایگاه خوبی در بین مشتریان بدست آورد.

مزایای موبایل شیائومی به حدی زیاد است که افراد برای خرید آن ها هیچ تردید نداشته و بابت آن هزینه می کنند. مهم ترین مزیتی که می توان در اینجا عنوان نمود، قیمت بسیار مناسب این گوشی هاست. در خرید محصولات دیجیتال، قیمت مهم ترین و قابل توجه ترین فاکتوری است که در حال حاضر به دلیل بالا بودن آن در برخی برندها اهمیت پیدا کرده است. رویکرد کمپانی شیائومی در ارائه محصولات کمی متفاوت است.

چرا موبایل های هوشمند شیائومی در رقابت با سایر برندها پیشی گرفته اند؟

این شرکت چینی کالاهای خود را با قیمت پایین به بازار جهانی عرضه می دارد که این امر ناشی از فروش بی واسطه از طریق اینترنت و به صورت آنلاین می باشد. فروش اینترنتی محصولات باعث شده تا قیمت نهایی محصولات کاهش یافته و هزینه گزاف بابت تبلیغات صرف نشود. برندهای مشهور و معتبر عرضه کالاهای دیجیتال از طریق تبلیغات جایگاه ویژه ای در بازار رقابت بدست آورده اند اما محبوبیت برند شیائومی به دلیل قیمت ارزان اما کیفیت بالای محصولات و رفع نیاز مشتریان حاصل شده است.

موبایل های هوشمند شیائومی از امکاناتی که سایر گوشی های گران قیمت از آن برخوردارند، بهره مند هستند، از این رو مشتریان ترجیح می دهند با قیمتی مناسب تر به امکانات مشابه دسترسی پیدا کنند. اگر بخواهیم به تکنولوژی هایی که در این گوشی ها به کار رفته اند اشاره کنیم می توانیم صفحه نمایشگرهای با کیفیت، پردازنده های سریع، سنسور اثر انگشت، دوربین های باکیفیت و ... را نام ببریم. در کنار این ویژگی ها، خلاقیت در طراحی و ساخت این محصولات باعث شده روز به روز بر محبوبیت آن ها افزوده شود. زیبایی و شیک بودن از جمله عواملی هستند که منجر به جلب مشتری می شوند و کمپانی شیائومی این را به خوبی می داند، از این رو در طراحی ظاهر گوشی های خود نهایت خلاقیت و جذابیت را به کار برده است. لازم به ذکر است که باتری محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند نیاز کاربران را در ساعات مختلف از شبانه روز برآورده سازد.

شاید در نگاه اول قیمت پایین گوشی‌های هوشمند شیائومی را ناشی از کیفیت پایین آن‌ها بدانید، همانطور که تمام افراد محصولات چینی را ارزان و بی‌کیفیت می‌دانند اما جالب است بدانید این شرکت چینی برخلاف سایر شرکت‌ها محصولات خود را با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا به مشتریان عرضه می‌کند و قیمت پایین تنها ناشی از فروش بی‌واسطه محصولات آن است.

اگر به دنبال گوشی هوشمند زیبا، کارآمد و با کیفیت اما در عین حال مقرون بصرفه هستید، برند شیائومی را انتخاب کنید. این شرکت سالیانه مدل‌های زیباتر و پیشرفته‌تر از محصولات خود را وارد بازار می‌کند و پاسخگوی نیاز افراد با سلیقه‌های گوناگون و بودجه‌های متفاوت است.

این شرکت بزرگ دارای طیف وسیعی از محصولات حوزه فناوری و دیجیتال مانند پاوربانک، دستبند سلامت، سیستم‌های خانه هوشمند و ... نیز می‌باشد که شما می‌توانید با مرجعه به وب سایت www.xiaomishop.ir محصولات آن را در کشور عزیزمان ایران خریداری کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
12
0
عمر کوتاهی دارندمهم کیفیته نه امکانات
Sasan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
15
0
بنظر من که خریدم اصلا کیفیت ندارند و اشغال مثل دیگر کالاهای چینی دوربین ۴۸ مگاپیکسلی کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی را ندارد
Matin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
3
خریدش شک نکنید عالی کسی که نظر منفی میده چیزی هالیش نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
من ردمی ٨ گرفتم یعنی .... به تمام معنا
مهدی پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
3
سلام
همیشه نظرات فنی رو باید از روی بررسی کارشناسانه داد
این برند ازبهترین برندهای با سیستم اندرویدهست
از نظر باطریهای فوق العاده،دوربینهای عالی،حافظه های داخلی بالا،تراشه های بسیار قوی، اندروید بالا وبه روز رسانی پی درپی ....
برخلاف برندهای که میلیونها تومان اضافه فقط به خاطر اسمشان می گیرن
من ازنزدیک بیش از۵ سال با انواع برند این گوشی کارکردم ونظرات بیشتر کاربران این گوشی رو شنیدم وخواندم ،این برند فوق العاده هست .
با احترام به نظر تمام کاربران محترم
Amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
2
آقا من شیائومی نوت 8دارم خییلیم راضیم کساییکه میگن خوب نیست یا تعصبی حرف میزنن یا اینکه اصلا حالیشون نیست تازه که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار خیلیا نمیتونن باور کنن.
افخمی
|
Germany
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
2
چند سال که با یک hono 6 خیلی راضی هستم.فکرمیکنم حداقل سه تا پنج سال آینده کارم را راه بیاندازد.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
2
1
با سلام به سایت آفتاب نیوز
مردم اینجا میان از اخبار مطلع شوند ، گذاشتن متون تبایغاتی درست نیست ، مگر انکه صراحتا اول ان گفته شود که متن تبلیغاتی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
1
یک سالی هست که شیائومی دارم اول mi9 داشتم الان هم redmi note 8 pro بدون هیچ تعصبی میگم با انواع گوشی های اپل و سام سونگ و مقایسه کردم در حد پولی که خرج میگنید خیلی بشتر ارزش داره هم از لحاظ سرعت هم دوربین و سایر چیز های دیگر . ناگفته نماند تمام سخت افزار های گوشی های شیائومی از بهترین برندهای دنیا هستند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین