کد خبر: ۶۱۲۴۹۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
ظریف نشست ایران و ۱+۴ را "خوب" توصیف کرده است

ظریف: احتمال دیدار روحانی و ترامپ صفر است| اگر آمریکا مذاکره می‌خواهد، باید تحریم‌ها را بردارد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نشست فوق العاده وزیران خارجه ایران و 4+1، را خوب ارزیابی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

در این نشست که در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد برگزار شد، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ۱+۴ (چین، فرانسه، آلمان، روسیه و بریتانیا) و فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آخرین وضعیت اجرای برجام در پرتو تحولات اخیر را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایرنا، این نشست، در چارچوب نشست های رسمی کمیسیون مشترک برجام نبوده و به همین سبب، جایگزینی برای نشست «کمیسیون مشترک برجام» در سطح وزیران که برگزاری آن در نشست های قبلی کمیسیون مورد توافق و تاکید قرار گرفته بود محسوب نمی شود.

ظریف: احتمال دیدار میان روحانی و ترامپ صفر است

توضیح ظریف درباره نشست ایران و ۱+۴: خوب بود

همچنین وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد که احتمال دیدار میان روسای جمهوری ایران و آمریکا وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان روز چهارشنبه در حاشیه نشست وزیران خارجه ایران با 1+4 با رد کردن احتمال دیدار حسن روحانی‌، رئیس‌جمهور کشورمان با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به خبرگزاری رویترز گفت: دیپلماسی تنها راه حل مشکلات است. این نشست به ما این فرصت را می‌دهد که موقعیت‌مان را بررسی کنیم.

وی همچنین اعلام کرد که احتمال دیدار میان روسای جمهوری ایران و آمریکا صفر است و اگر آمریکا خواهان مذاکره است، باید تحریم‌ها را بردارد و به توافق هسته‌ای 2015 بازگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین