کد خبر: ۶۱۲۵۰۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی ارزشمند تراکتور در تهران

تیم فوتبال تراکتور تبریز در دیدار خارج از خانه مقابل سایپا تهران به برتری ارزشمند یک بر صفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

امروز (چهارشنبه) و در نخستین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، سایپا در ورزشگاه دستگردی میزبان تراکتور بود که این دیدار با پیروزی یک بر صفر میهمان به اتمام رسید.

شاگردان «مصطفی دنیزلی» با این پیروزی، جمع امتیازات خود را به عدد ۱۱ رسانده و به طور موقت در صدر جدول قرار گرفتند. سایپا نیز با قبول این شکست در امتیاز هفت متوقف شد.

پیروزی ارزشمند تراکتور در تهران

«پیام حیدری» قضاوت این دیدار را با کمک‌های «علی میرزابیگی» و «مهدی شفیعی» برعهده داشت.

در دقیقه دهم، پرتاب اوت «احسان حاج‌صفی» با ضربه سر «رضا اسدی» همراه شد و به «کوین فورچونه» رسید و این مهاجم زننده گل تراکتور لقب گرفت.

در ادامه بازیکنان سایپا که نمی‌خواستند دومین شکست متوالی را تجربه کنند، روش تهاجمی را در دستور کار قرار دادند.

در آخرین لحظات نیمه نخست، سایپا در آستانه گل تساوی با ضربه «آرمین سهرابیان» ‌ قرار گرفت که «رشید مظاهری» با واکنشی تماشایی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

سایپا در نیمه دوم هم حملات زیادی را طراحی کرد، اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم و واکنش‌های خوب «مظاهری» سبب شد تا تراکتور با پیروزی زمین را ترک کند.

با این اوصاف تراکتور همچنان دروازه خود را در فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های ایران، بسته نگه داشت.

ترکیب سایپا:

احمد گوهری، طاها شریعتی، آرمین سهرابیان، سعید محمدفرد، کمال‌الدین نیک‌خوی، روزبه شاه‌علی‌دوست، سیدمحمد مهری، سعید غلامعلی‌بیگی، محمدرضا سلیمانی، معین عباسیان و رضا جعفری (امیرحسین حسین‌زاده)

ترکیب تراکتور:

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، رضا اسدی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، میمبلا (اشکان دژاگه)، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی(سعید مهری)، ساسان انصاری، کوین فورچونه و اکبر ایمانی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین