کد خبر: ۶۱۲۵۰۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳

واکنش باشگاه سپاهان به محرومیت آقایی

باشگاه سپاهان به محرومیت سعید آقایی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و عدالت در کمیته انضباطی را «نمایشی» توصیف کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

در بیانیه باشگاه سپاهان آمده است: همه می‌دانیم افراد یک جامعه بابت انتشار مطلب یا عکس در صفحه شخصی‌شان، در صورت ارتکاب جرم باید به پلیس فتا پاسخگو باشند. در ماجرای سعید آقایی و عکسی که او منتشر کرده در نهایت کمیته اخلاق می‌توانست ورود کند که البته این عکس هیچ توهینی به نماد، پیراهن و آن تیم نداشته است. این مصداق بارز قانون شکنی است. البته همین اواخر دیدیم که خلاف صریح قانون محرومیت یک بازیکن از ۲ جلسه به یک جلسه کاهش پیدا کرد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: لازم به ذکر است عکس منتشر شده از سوی سعید آقایی بارها در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها منتشر شده است. پس اگر خلافی در کار است باید قبل از آن عکاس و تمام خبرگزاری‌ها جریمه می‌شدند. کاش این حد از حساسیت در کمیته انضباطی به رقبای یک تیم در همه امور وجود داشت؛ مثل حرکات اتوبوسی دو بازیکن یا خط و نشان‌های زشت برای هواداران رقیب و حتی داور بازی. در حال حاضر تنها چیزی که می‌توان از قانون‌شکنی کمیته انضباطی برداشت کرد این است که عدالت وعده داده شده برای این فصل یک نمایش بوده است.

امروز سعید آقایی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی محروم شد.

«اسماعیل حسن زاده» درباره محرومیت آقایی اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه مسابقه حساس دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی هستیم، شکایتی از سعید آقایی بازیکن سپاهان به دستمان رسیده که با توجه به حساسیت موضوع و اینکه باعث تجری دیگران و انعکاس این رفتار بر روی سکوها نشود، کمیته انضباطی دستور موقت مبنی بر محرومیت سعید آقایی را صادر کرد و ایشان تا اطلاع ثانوی اجازه شرکت در مسابقه رسمی تیم خود را ندارد و برای رسیدگی در ساعت و روز معین دعوت خواهد شد.

واکنش باشگاه سپاهان به محرومیت آقایی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین