کد خبر: ۶۱۲۶۸۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴

تساوی بدون گل فولاد و پیکان

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پیکان تهران در هفته پنجم لیگ برتر با تساوی بدون گل پایان یافت.
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پیکان تهران در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای فولادخوزستان با قضاوت مرتضی منصوریان برگزار شد.

فولاد و پیکان که وضعیت مشابهی در جدول لیگ دارند، تا پیش از این بازی به ترتیب با ۵ و ۴ امتیاز در جایگاه یازدهم و دوازدهم جدول قرار داشتند.

تساوی بدون گل فولاد و پیکان

جواد نکونام، برای این مسابقه شهاب گردان، ایوب والی، عارف آقاسی، فرزاد جعفری، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده(حسن بیت‌سعید دقیقه ۵۹)، محمد آبشک، مهرداد هدایتیان(امیرحسین باقرپور دقیقه ۴۶)، محمد قاسمی‌نژاد، روح‌الله سیف‌اللهی و لوسیانو پریرا را در ترکیب فولاد خوزستان قرار داد.

در سوی دیگر میدان نیز حسین فرکی سرمربی پیکان تهران، مهدی امینی، حجت حق‌وردی، مهران موسوی، علی حمودی، سید محمد ستاری، حسین پورامینی، امیرحسین کریمی، سعید واسعی، جلال‌الدین علی‌محمدی، فراز امامعلی و شهریار مغانلو(اسماعیل شریفات دقیقه ۷۲) را به میدان فرستاد.

این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل پایان یافت تا تنها دیدار هفته پنجم لیگ برتر باشد که هیچ گلی از خط دروازه‌های دو تیم رد و بدل نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین