کد خبر: ۶۱۲۸۰۳
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

حضور «مسخره باز» در جشنواره‌ای که فرهادی از آن جایزه گرفت

فیلم «مسخره باز»، نخستین ساخته سینمایی همایون غنی‌زاده در بخش اصلی مسابقه جشنواره ورشو به نمایش در می‌آید. علی نصیریان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان و... بازیگران این فیلم هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی ورشو از ۱۹ تا ۲۸ مهر در لهستان برگزار خواهد شد و فیلم سینمایی «مسخره باز» در بخش مسابقه این رویداد روی پرده می‌رود.

جشنواره ورشو یکی از معتبرترین رویدادهای فرهنگی، هنری است که از سال ۱۹۸۵ تاکنون در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود. همچنین این جشنواره جوایز فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم (فیپرشی) برای سینماگران اروپای مرکزی و شرقی را هم اهدا می‌کند. پیش از این اصغر فرهادی برای فیلم «شهر زیبا» جایزه بزرگ این جشنواره را دریافت کرده بود.

«مسخره باز» با بازی علی نصیریان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، داریوش موفق، محسن حسینی و هدیه تهرانی به زودی اکران عمومی می شود.

عرضه و پخش بین‌المللی این فیلم به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است. همچنین این فیلم اواسط مهر توسط خانه فیلم در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود. «مسخره باز» به تهیه‌کنندگی علی مصفا و سرمایه گذاری مهدی کرمی ساخته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین