کد خبر: ۶۱۳۱۱
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۴:۳۲
عضو شورای‌شهر در انتقاد از ناجا مطرح کرد:

احساس ناامنی زنان چادری!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنان تند «حسن بیادی» نایب رئیس شورای شهر تهران درباره بدحجابان که آنها را «خطرناکتر از طاعون» دانسته بود،‌ با واکنش شدید «معصومه آباد» عضو كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر و از حامیان قالیباف در این شورا روبرو شد.

به گزارش آفتاب، وی با انتقاد از شیوه اجرای طرح امنیت اجتماعی، تصریح کرد: من به عنوان یك زن محجبه چادری، با این شیوه اجرای احساس امنیت اجتماعی نمی‌‏كنم.

وی «انسان بودن» طرف مقابل نیروی انتظامی در این طرح را مهم عنوان كرد و گفت: باید بعد انسانی، روانی و شخصیتی افراد در اجرای این طرح مورد توجه قرار گیرد. 

آباد اگرچه برخورد با «پدیده ضداسلامی بد‌‏حجابی» را رد نكرد، اما در عین حال اظهار داشت: شاید با این شیوه اجرا، افراد آسیب‌‏دیده، ما را به عنوان زن چادری بگیرند و مورد تعرض قرار دهند.

این در حالی است که سخنان آباد هم با انتقاد شدید «حمزه شكیب» رییس كمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر و از هوادران احمدی‌نژاد روبرو شد.

وی با تشكر از نیروی انتظامی در مبارزه با بدحجابی گفت: شاید در این فرآیند برخورد ایرادات و اشكالاتی وجود داشته باشد اما باید كمیسیون فرهنگی - اجتماعی شورای شهر به طور ویژه به این موضوع بپردازد. وی همچنین خواستار بررسی ایجاد فرآیند بدحجابی در جامعه نیز شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین