کد خبر: ۶۱۳۲۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

داستان جنجالی نخست‌وزیر انگیس و تاجر زن آمریکایی چیست؟+عکس

ادعا شده وقتی آقای جانسون شهردار لندن بود، جنیفر آرکیوری، تاجر آمریکایی به دلیل دوستی‌اش با او، با چند هیات تجاری بریتانیا در سفرهای خارجی همراه شده که پیشتر با آن موافقت نمی‌شد و همچنین چندین هزار پوند هم کمک مالی دریافت کرده بود. اما آقای جانسون این ادعاها را رد کرده است.دفتر نخست‌وزیری بریتانیا با عصبانیت به ارجاع بوریس جانسون، نخست وزیر به نهادی ناظر واکنش نشان داده و آن را اقدامی صرفا سیاسی خوانده است.
آفتاب‌‌نیوز :

بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا در واکنش به مطرح شدن اتهام پارتی بازی برای جنیفر آرکیوری تاجر آمریکایی که از دوستان نزدیکش است، اعلام کرد علاقه‌ای به واکنش به این ماجرا ندارد اما همه چیز با رعایت کامل موازین انجام شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ نخستین بار روزنامه «ساندی تایمز» در گزارشی این ادعا را مطرح کرد که خانم جنیفر آرکیوی در زمانی که آقای جانسون شهردار لندن بوده، در ماموریتهای تجاری آقای جانسون و هیأت او را همراهی می‌کرده و شرکت او با استفاده از نفوذ آقای جانسون چندین هزار پوند کمک مالی دریافت کرده است.

داستان جنجالی نخست‌وزیر انگیس و تاجر زن آمریکایی چیست؟+عکس

بوریس جانسون در کنار جنیفر آرکیوری، در حاشیه برنامه‌ای در سال ۲۰۱۴

گزارش رسانه‌های بریتانیایی همچنین حاکی از آن است که خانم آرکیوی به چهار تن از دوستانش گفته است در دورانی که جانسون شهردار لندن بوده، با او روابطی داشته است.

بوریس جانسون که بین سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ میلادی شهردار لندن بوده است، در مصاحبه‌ای اعلام کرد به هر آنچه در دوران مسئولیت به عنوان شهردار لندن انجام داده، افتخار می‌کند.

قرار است یک نهاد ناظر که مسئول نظارت بر کار شهرداران است، درباره این پرونده و احتمال ارجاع آن برای تحقیقات کیفری تصمیم گیری کند.

جنیفر آرکیوی که نامش در مرکز این ماجرا مطرح شده، در حساب توئیتری‌اش خود را کارآفرین، متخصص امنیت سایبری و تهیه کننده معرفی کرده است. او پیش از ورود به عالم سینما، حرفه‌اش را به‌عنوان «دی جی» در رادیو دیزنی آغازکرد و پس از آن به ساخت و تهیه کنندگی فیلم کوتاه روی آورد.

داستان جنجالی نخست‌وزیر انگیس و تاجر زن آمریکایی چیست؟+عکس

تاسیس شرکت The Innotech Network در لندن او را با بوریس جانسون که در آن زمان شهردار لندن بود، مرتبط کرد.

این شرکت، شبکه‌‌‌ای برای رویدادها و تبادل نظر دربارۀ سیاست‌های مرتبط با فن‌آوری‌های جدید ایجاد کرده بود که بوریس جانسون هم در سال ۲۰۱۲ در آنجا سخنرانی کرد. خانم آرکیوی سپس شرکت دیگری با عنوان «خانه هکرها» تاسیس کرد که در آن با استفاده از هکرهای اخلاقی یا قانونمند راه‌حل‌هایی برای مشکلات موجود در مشاغل مرتبط ارائه می‌کرد.

منبع: بی بی سی و یورنیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
پارتی بازی کرده؟؟
همین کارها را می کنند که عقب افتاده میشوند.
سئوالی داشتم: الان خبرنگاری که این خبر را منتشر کرده ، هنوز زنده است!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین