کد خبر: ۶۱۳۲۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱

فرمانده جدید پلیس مترو تهران منصوب شد

در مراسمی سرهنگ «سعید عطاالهی» به سمت فرمانده جدید یگان انتظامی مترو تهران وحومه منصوب شد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مدیرعامل این شرکت در این مراسم ابراز امیدواری کرد که این تغییر با افزایش توان مترو برای خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان همراه باشد.

فرنوش نوبخت با بیان اینکه مترو تهران با توجه به حساسیت‌هایی که دارد با ارگان های انتظامی و امنیتی نیز در ارتباط است افزود: این ارگان ها بر عملکرد ما نظارت دارند اما باتوجه به شرایط ممکن است هر لحظه با مشکلاتی روبرو شویم اما این اتفاق با تدابیر انجام گرفته تاکنون به خوبی رفع شده است.

وی خاطرنشان کرد: کاهش فاصله حرکت قطارها کاری بود که با کمک و یاری شما انجام شد اگر امنیت از سوی شما به خوبی تامین نمی شد در این بخش ما نمی توانستیم به این خوبی عمل کنیم، امیدوارم با همین روش به کار خود ادامه دهید ما نیز در شرکت بهره برداری مترو همانند گذشته شما را حمایت خواهیم کرد.

نوبخت تاکید کرد: این مسیر را باید با همدیگر طی کنیم تا فضای مناسبی را برای شهروندان و مسافران در مترو ایجاد کنیم.

احساس امنیت در مترو اهمیت دارد
در ادامه این مراسم رییس پلیس پیشگیری پایتخت نیز ضمن قدردانی از مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران برای همکاری همه جانبه با پلیس به منظور برقراری امنیت در مترو تهران اظهار داشت: احساس امنیت برای سیستم حمل و نقل عمومی مانند مترو بسیار اهمیت دارد و خدا را شاکریم که با همکاری بسیار مناسب این شرکت با پلیس این امر محقق شد.

سردار کیوان ظهیری گفت: ما دور هم جمع شده ایم تا صمیمیتی که بین نیروی انتظامی و مدیران مترو بوده بیشتر شود و از زحمات سرهنگ راقی قدردانی کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ امنیت مسافران در مترو افزود: با توجه به گسترش خطوط مترو تهران به ۱۲۲ ایستگاه باید تلاش پلیس مترو برای حفظ امنیت و فضای مناسبی که اکنون در ایستگاه‌ها حاکم است دو چندان شود.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: نیروهای ما باید در تمام زمینه‌ها صیانت داشته باشند تا در ادامه آن بتوانند تکریم شهروندان و مسافران را که وظیفه اصلی ما است انجام دهند.

وی افزود: تعامل کامل شرکت بهره برداری مترو تهران با نیروهای پلیس زمینه لازم برای تحقق این امنیت را فراهم کرده است.

سردار ظهیری تصریح کرد: البته ما همواره سعی می کنیم تا امنیت و آرامش در مترو هر روز بیش از گذشته شود و برای این امر باید ضمن بازنگری بر امور جاری، کارهای جدیدی را هم در دستور کار قرار دهیم.
در پایان این مراسم سرهنگ «سعید عطاالهی» به عنوان فرمانده جدید یگان انتظامی مترو معرفی و با اهدا لوحی از تلاشهای سرهنگ علی راقی فرمانده سابق این یگان قدردانی شد.

ناوگان مترو تهران و حومه در ۷ خط و ۱۲۲ ایستگاه فعال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین