کد خبر: ۶۱۳۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

وقوع ۶۷ آتش‌سوزی از ابتدای امسال در زنجان/ عوامل آتش‌سوزی بادامستان دستگیر شدند

استاندار زنجان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶۷ آتش‌سوزی در زنجان اتفاق افتاده است، گفت: عوامل آتش‌سوزی بادامستان دستگیر شدند.
وقوع ۶۷ آتش‌سوزی از ابتدای امسال در زنجان/ عوامل آتش‌سوزی بادامستان دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

استاندار زنجان، گفت: در حادثه آتش‌سوزی بادامستان ۱۵۰ نفر از آتش‌نشانان حضور داشتند که با فداکاری هرچه تمام آتش را مهار کردند.

فتح الله حقیقی، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶۷ آتش سوزی در زنجان اتفاق افتاده است، گفت: عوامل آتش‌سوزی بادامستان دستگیر شدند.

مقام عالی استان در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز عملیات اجرایی پروژه سبزه‌میدان خبر داد و گفت: این پروژه با گذشت شهرداری از حق خود، آغاز شده است.

حقیقی با یادآوری اینکه پروژه بیمارستان ولیعصر هم یکی از اتفاقات خوب در شهرداری بود، گفت: شورای شهر و شهرداری دنبال کار سیاسی و جناحی نبوده و به فکر خدمت به مردم هستند.

مقام عالی استان با یادآوری اینکه برای گرامیداشت روز آتش نشانی باید نکات ایمنی را رعایت کرد، گفت: برخی اوقات عدم رعایت برخی مسائل موجب سخت شدن کار آتش‌نشانی می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان هم در سخنانی اظهار کرد: درخشش نام شهدا بر هر کوی و برزنی موجب افتخار است.

مجید امیرفضلی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای شهر ایمن یکی از خواسته‌های شهرداری از بنده بوده است، گفت: در همین راستا سریعا کارگروه مطالعات و اجرایی با همکاری دانشگاه علوم پایه تشکیل شد و در این راستا نسبت به بررسی ریسک حریق شهرک پونک اقدام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه نرم‌افزار جامع تهیه شده راجع به شهرک پونک بسیار جامع و کامل است، ادامه داد: ۴ میلیارد تومان اقلام با با حمایت شهردار و رئیس شورا برای آتش‌نشانی تهیه شده است.

وی همچنین به راه‌اندازی ایستگاه شماره ۸ آتش‌نشانی در بازار زنجان اشاره کرد و گفت: این اقدامات در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان هم در این آیین با اشاره به نقش آتش‌نشانان در عرصه ایجاد ایمنی برای جامعه اظهار کرد: در جهت کاهش هزینه‌های ناشی از آتش سوزی، سازمان آتش نشانی از طریق بیمه‌های آتش سوزی در جامعه شکل گرفت.

حمیدرضا حمیدی ادامه داد: آتش‌نشانی برای حفظ میراث فرهنگی و سرمایه‌های ملی ایجاد می‌شود و خرید تجهیزات برای آتش‌نشانان نیز در حفظ جان آن‌ها موثر خواهد بود.

شهردار زنجان هم به نقش آتش نشانان در آتش‌سوز بادامستان اشاره کرد و گفت: شهرداری در حوزه‌های مختلف در حال ارائه خدمات است.

مسیح اله معصومی با گرامیداشت یاد و خاطره آتش‌نشان فقید حمیدرضا اجاقلو ادامه داد: همه آتش‌نشانان زنجانی در ایمنی شهر تلاش می‌کنند.

وی همچنین از خرید تجهیزات برای آتش‌نشانی خبر داد و گفت: این امر نیز برای ایمنی شهر و همچنین حفظ جان آتش‌نشانان اتفاق افتاده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین