کد خبر: ۶۱۳۴۱۷
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

دستگیری مظنونین قتل زن افغان در سمنان/ تحویل فرزند خردسال مقتول به بهزیستی

فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری چند مظنون در ارتباط با پرونده قتل یک زن در سمنان خبر داد.
دستگیری مظنونین قتل زن افغان در سمنان/ تحویل فرزند خردسال مقتول به بهزیستی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عبدلله حسنی اظهار کرد: در ارتباط با این پرونده چند مظنون و از جمله شوهر این زن دستگیر شدند.

وی از شناسایی مقتول توسط شوهرش خبر داد و افزود: اگرچه به علت سوختن صورت مقتول، شناسایی وی مشکل بوده اما شوهر این زن هم جسد زن و هم فرزند خردسال وی را شناسایی کرده است.

فرماندهی انتظامی استان سمنان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا در خصوص وضعیت فرزند خردسال مقتول گفت: این بچه دو سال و نیم داشته و تحویل بهزیستی سمنان شده و هم‌اکنون در بهزیستی از وی مراقبت می‌شود.

وی با بیان اینکه مقتول از اتباع خارجی است افزود: همکاران ما در تلاشند و انشالله ظرف یکی دو روز آینده وضعیت این پرونده مشخص می‌شود.

سرهنگ حسنی با اشاره به دستگیری چندین مظنون و از جمله شوهر این زن گفت: اکثر افرادی که دستگیر شدند متاسفانه از معتادین به موادمخدر هستند.

وی با بیان اینکه قاتلین قصد سوختن جسد را داشتند ادامه داد: خوشبختانه قبل از آسیب جدی به جسد ماموران آن را کشف می‌کنند البته صورت مقتول از بین رفته و قابل شناسایی نبود.

فرماندهی انتظامی استان سمنان در پاسخ به پرسشی در خصوص وضعیت جرائم خشن در استان تصریح کرد: استان سمنان از امن‌ترین استان‌های کشور است و از نظر جرائم خشن نیز شاهد کاهش 50 درصدی جرائم خشن استان در یک سال اخیر بودیم.

وی همچنین با اشاره به کشف یک جسد در استان در هفته‌های اخیر گفت: پرونده این پرونده نیز بررسی شده و شواهد نشان از خودکشی فرد کشته شده دارد و قتلی صورت نگرفته است.

فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این فرد مشکل خانوادگی داشته ادامه داد: متاسفانه چند سالی بوده که این مرد با همسرش زیر یک سقف زندگی نمی‌کردند. وی در روز حادثه خود را از پشت بام پرتاپ و خودکشی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین